Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

IONITY – Reţeaua Pan-Europeană de Încărcare de Mare Putere permite mobilitate electrică pentru călătorii pe distanţe lungi

IONITY, Reteaua Pan-Europeana de Incarcare de Mare Putere permite mobilitate electrica pentru calatorii pe distante lungi

● Joint-venture-ul pentru construcţia Reţelei de Încărcare de Mare Putere (HPC) pentru automobile electrice începe să funcţioneze ● IONITY va implementa şi va opera aproximativ 400 de staţii de încărcare rapidă pe principalele rute europene până în 2020 ● Construcţia a 20 de staţii în mai multe ţări din Europa începe chiar în 2017 ● Capacitate de încărcare de până la 350 kW permite reducerea semnificativă a timpului de încărcare în comparaţie cu sistemele existente ● Compatibilitatea multibrand cu generaţiile actuale şi viitoare de automobile electrice prin Sistemul de Încărcare Combinată (CCS) ●

Bucureşti/München. BMW Group, Daimler AG, Ford Motor Company şi Volkswagen Group cu Audi şi Porsche au anunţat crearea joint-venture-ului IONITY, care dezvoltă şi implementează o reţea de Încărcare de Mare Putere (High-Power Charging / HPC) pentru automobile electrice în Europa.

Prin lansarea a aproximativ 400 staţii HPC până în 2020, IONITY va uşura călătoriile pe distanţe lungi şi marchează un pas important pentru automobilele electrice. Având sediul la München (Germania), joint-venture-ul este condus de directorul executiv Michael Hajesch şi directorul de operaţiuni Marcus Groll, cu o echipă în extindere care va număra 50 de oameni la începutul anului 2018.

IONITY, Reteaua Pan-Europeana de Incarcare de Mare Putere permite mobilitate electrica pentru calatorii pe distante lungi

“Prima reţea HPC pan-europeană joacă un rol esenţial în crearea unei pieţe pentru automobile electrice. IONITY va îndeplini obiectivul nostru comun de a oferi clienţilor capacităţi de încărcare rapidă şi plăţi digitale pentru a facilita călătorii pe distanţe lungi”, a declarat Hajesch.

Crearea a 20 de staţii de încărcare începe în 2017

Un total de 20 de staţii vor fi deschise publicului în acest an, localizate pe principalele drumuri din Germania, Norvegia şi Austria, la intervale de 120 de kilometri, prin parteneriate cu “Tank & Rast”, “Circle K” şi “OMV”. În 2018, reţeaua se va extinde la peste 100 de staţii, fiecare permiţând să fie utilizată de mai mulţi clienţi, cu automobile de la constructori diferiţi, pentru a-şi reîncărca vehiculele simultan.

Cu o capacitate de până la 350 kW per punct de încărcare, reţeaua va utiliza standardul european de încărcare Combined Charging System (CCS) pentru a reduce semnificativ timpii de încărcare în comparaţie cu sistemele existente. Abordarea brand-agnostic şi distribuţia la nivel european sunt de aşteptat să contribuie la transformarea automobilelor electrificate într-unele şi mai atractive.

Alegerea celor mai bune locaţii ia în considerare integrarea potenţială cu tehnologiile de încărcare existente, iar IONITY negociază cu iniţiativele de infrastructură existente, inclusiv cele sprijinite de companiile participante, precum şi de instituţiile politice. Investiţia subliniază angajamentul pe care producătorii participanţi îl fac vis-a-vis de automobilele electrice şi se bazează pe cooperarea internaţională din întreaga industrie.

Partenerii fondatori – BMW Group, Daimler AG, Ford Motor Company şi Volkswagen Group – au cote egale în acest joint-venture, în timp ce alţi constructori auto sunt invitaţi să contribuie la extinderea reţelei.

Pentru mai multe informaţii, accesaţi: www.ionity.eu.

BMW Group şi proiectele de infrastructură de încărcare automobile electrice. România.

BMW Group este implicat la nivel mondial în mai multe proiecte similare pe mai multe continente. Prin proiectul BMW ChargeNow, BMW oferă un acces simplificat, pe baza unui singur card şi a unei facturi lunare, la mai multe reţele de încărcare la nivel naţional sau regional. Aceasta simplifică accesul la staţii pentru utilizatorii individuali care altfel ar trebui să realizeze un abonament la fiecare reţea de staţii în parte. În acest moment, BMW ChargeNow este cea mai mare reţea de încărcare din lume. Este prezentă pe şase continente şi peste 30 de ţări. În plus, BMW Group se implică activ în dezvoltarea reţelelor de staţii de încărcare, pe mai multe continente.

Această strategie este urmărită şi în România. În Bucureşti, BMW Group a instalat prima staţie publică de 50 kW cu acces public gratuit, în parteneriat cu Băneasa Business and Technology Park. La nivel regional, BMW Group este implicat în proiectul NEXT-E, care presupune o reţea de staţii de mare putere în Europa de Est.

La 23 iunie 2017, Comisia Europeană a anunţat că proiectul NEXT-E a fost selectat pentru finanţare prin programul său Connecting Europe Facility (CEF). Proiectul NEXT-E va monta 222 de staţii multistandard de încărcare rapidă (50 kW) şi 30 de staţii de încărcare ultrarapidă (150-350 kW) de-a lungul Reţelei Principale şi a numeroaselor Coridoare Principale TEN-T, creând o infrastructură extinsă pentru încărcarea automobilelor electrice (EV) în Republica Cehă, Slovacia, Ungaria, Slovenia, Croaţia şi România. Pentru România sunt planificate 40 de staţii de încărcare rapidă (50 kW).

Proiectul NEXT-E reprezintă un model bun de cooperare unică a patru grupuri principale din domeniile energiei care şi-au unit forţele cu producătorii de automobile. Consorţiul constă din companiile E.ON Group (Zapadoslovenská energetika în Slovacia, E.ON Republica Cehă, E.ON Ungaria, E.ON România), companiile MOL Group (reprezentate de subsidiarele din cele şase ţări participante), Hrvatska elektroprivreda în Croaţia, PETROL (în Slovenia şi Croaţia) şi producătorii de automobile Nissan şi BMW, prin reprezentanţele locale.

Activităţile proiectului au început în 2017, prin lansarea activităţilor internaţionale multianuale planificate să se încheie la 31 decembrie 2020.

Despre AUDI AG

Prin mărcile sale Audi, Ducati şi Lamobrghini, Audi Group este unul dintre cei mai de succes constructori de automobile şi motociclete din segmentul premium. Compania este prezentă în peste 100 de pieţe din lumea întreagă şi produce în 16 locaţii din 12 ţări. Subsidiare deţinute integral de AUDI AG sunt quattro GmbH (Neckarsulm), Automobili Lamborghini S.p.A. (Sant’Agata Bolognese, Italia) şi Ducati Motor Holding S.p.A. (Bologna, Italia). În 2016, Audi Group a livrat clienţilor aproximativ 1,868 milioane de automobile ale mărcii Audi, 3.457 de maşini sport ale mărcii Lamborghini şi 55.451 de motociclete ale mărcii Ducati. În anul fiscal 2016, AUDI AG a obţinut venituri totale de 59,3 miliarde de euro şi un profit operaţional de 3,1 miliarde de euro. În prezent, compania are aproximativ 88.000 de angajaţi la nivel mondial, dintre care peste 60.000 în Germania. Audi se concentrează pe produse şi tehnologii sustenabile pentru viitorul mobilităţii.

Despre BMW Group

Datorită celor patru mărci ale sale – BMW, MINI, Rolls-Royce şi BMW Motorrad -, BMW Group este liderul mondial al constructorilor premium de automobile şi motociclete şi oferă servicii financiare şi de mobilitate premium. În calitate de companie ce operează la nivel global, BMW Group dispune de 31 de facilităţi de producţie şi asamblare în 14 ţări şi are o reţea de vânzări în peste 140 de ţări. În 2016, BMW Group a vândut, la nivel mondial, aproximativ 2,367 milioane de automobile şi 145.000 motociclete. Profitul brut a fost de aproximativ 9,67 miliarde de euro, iar veniturile au fost de 94,16 miliarde de euro. La 31 decembrie 2016, BMW Group dispunea de o forţă de muncă de 124.729 de angajaţi. Dintotdeauna, succesul BMW Group s-a bazat pe gândirea pe termen lung şi pe acţiunea responsabilă. Astfel, compania a pus bazele unei dezvoltări durabile în plan ecologic şi social prin lanţul de valori, responsabilitatea vastă a produselor şi un angajament clar pentru conservarea resurselor ca parte integrantă a strategiei sale.

Despre Daimler AG

Daimler AG este una dintre cele mai de succes companii auto din lume. Prin diviziile sale Mercedes-Benz Cars, Daimler Trucks, Mercedes-Benz Vans, Daimler Buses şi Daimler Financial Services, the Daimler Group este unul dintre cei mai mari producători de automobile premium şi cel mai important constructor de automobile comerciale din lume. Daimler Financial Services oferă servicii de finanţare, leasing, management de flote, asigurări, investiţii financiare, carduri de credit şi mobilitate inovatoare. Fondatorii companiei, Gottlieb Daimler şi Carl Benz, au făcut istorie cu inventarea automobilului în anul 1886. Ca pionier al ingineriei auto, Daimler continuă şi în prezent să modeleze viitorul mobilităţii: concernul este orientat spre tehnologii inovatoare şi ecologice, precum şi spre automobile sigure şi superioare care atrag şi fascinează. Daimler investeşte constant în dezvoltarea sistemelor de propulsie alternativă, obiectivul pe termen lung fiind condusul fără emisii: de la automobile hibrid până la automobile cu propulsie electrică prin acumulatori sau pile de combustie. Mai mult, compania urmează un drum constant spre conectivitatea inteligentă a automobilelor, condusul autonom şi noi concepte de mobilitate. Acesta este doar un exemplu al modului în care Daimler acceptă, de bună voie, provocarea îndeplinirii responsabilităţilor sale faţă de societate şi mediu. Daimler îşi comercializează automobilele şi serviciile în aproape toate ţările lumii şi are facilităţi de producţie în Europa, America de Nord şi de Sud, Asia şi Africa. Actualul portofoliu de mărci include, pe lângă cel mai valoros brand auto premium din lume – Mercedes-Benz (sursă: studiul Interbrand “Anatomia creşterii”, 10/5/2016) -, şi Mercedes-AMG, Mercedes-Maybach şi Mercedes me, mărcile smart, EQ, Freightliner, Western Star, BharatBenz, FUSO, Setra şi Thomas Built Buses, dar şi brandurile Daimler Financial Services: Mercedes-Benz Bank, Mercedes-Benz Financial, Daimler Truck Financial, moovel, car2go şi mytaxi. Compania este listată la bursele de valori de la Frankfurt şi Stuttgart (simbol bursier DAI). În 2016, concernul a vândut aproximativ trei milioane de vehicule şi a avut o forţă de muncă de peste 282.000 de angajaţi; veniturile au totalizat 153,3 miliarde de euro, iar EBIT a ajuns la 12,9 miliarde de euro.

Despre Ford Motor Company

Ford Motor Company este o companie globală auto şi de mobilitate, cu sediul în Dearborn (Michigan). Compania creează, produce, stabileşte marketingul şi îndeplineşte service-ul pentru o linie completă de automobile, camionete, SUV-uri şi automobile electrice Ford, precum şi automobilele de lux Lincoln, oferă servicii financiare prin Ford Motor Credit Company şi urmăreşte consolidarea poziţiei de lider în electrificare, condus autonom şi soluţii de mobilitate. La nivel mondial, Ford are aproximativ 203.000 angajaţi.

Despre Porsche AG

Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG, cu sediul central în Stuttgart-Zuffenhausen, este cel mai important constructor de automobile sport exclusive din lume. În 2016, compania a livrat aproximativ 237.000 de automobile noi către clienţii din lumea întreagă, ceea ce a generat vânzări de 22,3 miliarde de euro. Profitul operaţional al companiei a totalizat 3,9 miliarde de euro, ceea ce face ca Porsche să fie unul dintre cei mai profitabili constructori auto din lume. Porsche a fondat segmentul automobilelor sport în urmă cu mai bine de 50 de ani prin lansarea emblematicului model 911. Alte game de model au urmat de atunci sub forma 718 Boxster, 718 Cayman, Panamera, Macan, Cayenne şi 918 Spyder. Porsche a stabilit repere şi în ceea ce priveşte propulsia plug-in hybrid: Porsche a fost primul constructor care a introdus această tehnologie la automobile sport de înaltă performanţă (918 Spyder), sedanuri exclusive (Panamera S E-Hybrid) şi automobile off-road premium (Cayenne S E-Hybrid). Mai mult, prin testele cu prototipul 919 Hybrid, Porsche a obţinut succes în utilizarea tehnologiei viitorului în categoria LMP1 din Campionatul Mondial de Anduranţă (WEC). De asemenea, această tehnologie urmează să fie folosită şi în primul automobil sport cu propulsie pur electrică din producţia de serie, care va fi lansate la finalul deceniului sub forma “Mission E”. În total, Porsche AG are aproximativ 28.000 de angajaţi pe mapamond la cele 70 de subsidiare. Facilităţile de producţie se află la Zuffenhausen (pentru 911, 718 Boxster şi 718 Cayman) şi Leipzig (pentru Panamera, Macan şi Cayenne). Departamentele de dezvoltare, design şi motorsport se află la Centrul de Dezvoltare din Weissach (Germania).

Despre Volkswagen Group

Având sediul central la Wolfsburg, Volkswagen Group este unul dintre principalii constructori auto ai lumii şi cel mai mare din Europa. Concernul cuprinde 12 mărci din şapte ţări ale Europei: automobile Volkswagen, Audi, SEAT, ŠKODA, Bentley, Bugatti, Lamborghini, Porsche, Ducati, autovehicule comerciale Volkswagen, Scania şi MAN. Fiecare brand are propriul caracter şi funcţionează ca entitate independentă pe piaţă. Gama de produse cuprinde de la motociclete la maşini mici şi automobile de lux. În domeniul vehiculelor comerciale, produsele cuprind de la camionete la microbuze şi camioane. Volkswagen Group operează 121 de locaţii de producţie în 20 de ţări europene şi alte 11 ţări din America, Asia şi Africa. În fiecare zi a săptămânii, 610.076 de angajaţi din întreaga lume produc aproximativ 42.000 de automobile şi lucrează în serviciile legate de vehicule sau alte domenii ale afacerii. Volkswagen Group îşi vinde produsele în 153 de ţări. Prin programul de viitor “TOGETHER – Strategy 2025”, Volkswagen Group deschide drumul pentru cel mai mare proces de schimbare din istoria sa: realinierea unuia dintre cei mai buni constructori auto pentru a deveni principalul furnizor global de mobilitate sustenabilă.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.