Ioana State a câștigat cea de-a patra ediție ”iUmor” din acest sezon și va merge în finală împreună cu Doru Ivanov, Ana Maria Calița și Radu Bucălae.
Ioana State, o angajată a unei companii de IT, care până acum și-a făcut prietenii virtuali să râdă, a vrut să afle dacă are umor și offline. Ioana și-a luat inima în dinți și s-a supus scrutinului și nu a greșit!
Concurenta a obținut trei voturi și câteva mulțumiri din partea juraților. ”Mulțumesc pentru lecția de gramatică,o să-mi prindă foarte bine. Ea ar putea să fie un personaj util în lumea internetului, ar putea să atragă atenția unor oameni că ar trebui din când în când să își împrăspăteze cunoștințele cu un manual de clasa a VI-a, a VII-a…”, a spus Cheloo.
Cert este că nu doar Delia, Cheloo și Mihai Bendeac au apreciat numărul său de stand-up comedy, ci și telespectatorii, care au votat-o prin intermediul aplicației ”iUmor”.
Cea de-a patra ediţie a celui mai nou sezon “iUmor”, difuzată duminică seara, între orele 20:56 și 23:08, la Antena 1, a fost pentru a treia săptămână consecutiv lider de audiență, atât pe publicul comercial din mediul urban, cât și la nivelul întregului public din mediul urban şi la nivel național. Totodată, emisiunea a înregistrat cele mai bune cifre de audiență din acest sezon.
Astfel, la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, emisiunea s-a clasat pe primul loc în topul preferințelor telespectatorilor cu o audiență medie de 11 puncte de rating și 25,8% cotă de piață, în timp ce pe locul al doilea s-a clasat Pro Tv cu o medie de 8,1 puncte de rating şi 18,9% cotă de piaţă.
iUmor a fost lider și la nivelul întregului public din mediul urban cu o audiență medie de 8,6 puncte de rating și 18,1% cotă de piață, în timp ce poziţia secundă a fost ocupată de Pro Tv cu 7,2 puncte de rating și 15,1% cotă de piață.
Şi la nivel național, Antena 1 a condus clasamentul audienţelor, cu 8,1 puncte de rating şi 17,3% cotă de piaţă, în timp ce poziţia secundă era ocupată de Pro Tv cu 6,8 puncte de rating şi 14,6% cotă de piaţă.
În minutul de aur, 21:45, aproape două milioane de telespectatori la nivel național urmăreau producția Antena 1, dublu față de cei care urmăreau atunci Pro Tv.
Ajunsă în această toamnă la cel de-al IV-lea sezon, emisiunea ”iUmor” a debutat în martie 2016 la Antena 1. Delia, Cheloo şi Mihai Bendeac sunt cei trei jurați în fața cărora sute de umoriști din întreaga lume și-au prezentat cele mai amuzante numere de stand up, magie, mimă sau improvizație.
Fiecare dintre cele trei vedete își exprimă opţiunea prin „Thumbs Up” pentru „DA” şi „Thumbs Down” pentru „NU”, iar dacă obține minimum două voturi favorabile, un concurent merge mai departe în show.
Concurenţii din fiecare ediţie, care au primit minimum doi de „DA” de la juraţi, vor putea fi votaţi de către telespectatori cu ajutorul aplicaţiei gratuite „iUmor”, creată special de Antena 1, votul începând în timpul ediţiei respective şi terminându-se a doua zi la ora 16:00.
Câştigătorul fiecărei ediţii, cel care va acumula cele mai multe voturi în aplicaţia ”iUmor”, va fi anunţat în cadrul Observatorului orei 16:00 de luni.
Cei trei câștigători de până acum au fost Vlad Grigorescu (sezonul I), Maria Popovici (sezonul al II-lea) și Doina Teodoru (sezonul al III-lea).
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urilel 18-49 Urban, All Urban, National
Perioada 8 octombrie 2017