Începând din luna noiembrie 2012, Ioana Popa se alătură agenției full–service și preia coordonarea echipei de client service, implicându-se în același timp în toate aspectele operaționale și oferind input strategic pentru proiectele Godmother.
“Implicarea Ioanei în activitatea Godmother aduce un plus de rigoare și în același timp o perspectivă diferită asupra abordării proiectelor, având în vedere experiența sa îndelungată “de partea clientului”. Sunt convins că, împreună, vom continua să realizăm proiecte de succes, menținând accentul pe mixul dintre know-how, eficiență, creativitate și timp de reacție” a declarat Valentin Văcăruș, Managing Director Godmother.
Ioana Popa are o experiență de 11 ani în comunicare și marketing, timp în care a coordonat campanii integrate și a gestionat bugete de comunicare ale unor branduri importante de pe piața românească.
Înainte de a se alătura agenției Godmother a ocupat poziții precum: Marketing Officer Wholesale Banking în cadrul ING Bank, Brand and Communication Manager Millenium Bank și Marketing and Communication Manager IBP Group.
“Mă bucur să fiu parte din echipa Godmother și nu ascund faptul că îmi doream o astfel de provocare și oportunitate profesională. Am găsit în Godmother un spirit aparte și o echipă de profesioniști, precum și o convergență de viziune – elemente pe care le consider fundamentale pentru succesul în proiectele de comunicare dar și pentru parteneriatele pe termen lung” a declarat Ioana Popa, Client Service Director Godmother.