Conference, Londra
Ioana Mucenic, visionary managing partner & head of strategy în cadrul agenției de comunicare pastel, este singurul român invitat ca speaker la evenimentul londonez dedicat mediului digital: Figaro Digital Marketing Conference. Acesta va avea loc joi, 28 noiembrie, la Royal College of Physicians. La eveniment participă 500 de reprezentanți ai brandurilor de top din Marea Britanie, alături de agenții de comunicare și companii specializate în tehnologie. Pe aceeași scenă cu Ioana vor vorbi și specialiști din cadrul Spotify, Twitter, Sony, Adobe, UNICEF și mulți alții.
Tema prezentării sale este „The experience of words beyond SEO” (Experiența cuvintelor, mai presus de SEO). În cadrul acesteia, Ioana va sublinia importanța consistenței verbale a brandului, în contextul în care vocea acestuia nu mai ține de un copywriter dedicat. Brandurile vorbesc acum live, de aceea e important să le asigurăm un limbaj potrivit. Mai multe detalii cu privire la tema abordată de Ioana, puteți găsi în interviul transmis organizatorilor: //www.figarodigital.co.uk/editorial-article/21s-questions-ioana-mucenic.aspx.
“Această prezentare este una iconică pentru filozofia pastel, de a avea mereu în focus experiența brandului, în mod integrat, în toate punctele de contact cu consumatorul. În contextul în care brandurile vorbesc tot mai mult și mai repede, coerența discursului lor a devenit o reală provocare.”, a declarat Ioana.
Invitația de a participa la eveniment a venit ca urmare a prezenței reprezentanților agenției la seria de evenimente Technology for Marketing and Advertising, organizată la Londra în februarie, ocazie cu care s-au familiarizat cu trendurile digitale, tehnologiile și oportunitățile oferite de piața matură a Marii Britanii în domeniul digital.
“Și pentru noi, la fel ca pentru toată lumea în momentul actual, digitalul este o prioritate”, a spus Dana Nae Popa, realistic managing partner&business developer la pastel. „Diferența pe care o căutăm noi ține de integrarea reală a digitalului în experiența totală a brandului și de adaptarea rapidă la trendurile care se succed tot mai repede.”, a concluzionat Dana.
Ioana Mucenic este visionary managing partner & head of strategy la pastel. Rolul său este acela de a coordona activitățile strategice ale companiei și ale clienților săi. Cu o experiență de 10 ani de industrie, dintre care 7 în propria agenție, Ioana este printre cei mai tineri antreprenori de succes din marcomm.
Este membru al Charted Institute of Marketing și urmează cursurile prestigioasei instituții de învățământ, în modulul superior. De asemenea, îi place să îi învețe pe alții, motiv pentru care este trainer certificat, cu experință în livrarea de cursuri de marketing și comunicare, în diferite arii de specialitate. Ioana este expert în crearea experiențelor de brand, domeniu în care a crezut încă de la înființarea agenției, și pe care pastel îl dezvoltă în fiecare zi.
În cei 7 ani de antreprenoriat, a lucrat activ în sute de proiecte, locale și regionale, pentru branduri precum Mondelez, Avon, Tenaris Silcotub, Petrom, Heidi Chocolat, Honda, Unilever Food Solutions, GDF SUEZ Energy România, Hochland, Bonduelle și mulți alții.
Agenția pastel, înființată în 2006 alături de Dana Nae Popa, are acum 26 de angajați, peste 30 de clienți activi, din care 70% sunt lideri în piețele în care activează.