Ioana Filip a fost promovata ca Executive Creative Director al MRM//McCann Romania, divizia de digital din cadrul McCann Worldgroup Romania.
Ioana Filip si-a inceput cariera in publicitate in anul 2006 iar in 2011 s-a alaturat echipei de creatie McCann Bucuresti, lucrand pe unele dintre cele mai mari branduri de pe piata locala, cum ar fi: Vodafone, Coca-Cola sau Unicredit. In 2013 Ioana a fost numita Group Creative Director in cadrul McCann Bucuresti, pentru toate brandurile din portofoliul Coca-Cola Romania.
Ioana Filip este unul dintre cel mai tineri si mai premiati directori de creatie din Romania si nu numai. In anul 2013, Ioana castiga 3 premii la cel mai important festival de publicitate din lume – Cannes Lions – cu campania „Digital Library”, dezvoltata pentru Vodafone Romania (doua premii de argint si unul de bronz). Au urmat alte premii importante la festivaluri ca Eurobest, Golden Drum, Webby Awards, Effie Awards.
De asemenea, Ioana a fost membra a juriului New York Festivals in anul 2013, a fost prima romanca din juriul Clio Awards in anul 2014 si singurul speaker roman de la Eurobest in acelasi an, iar in 2015 a jurizat AdStar.
„Sunt deja cativa ani de cand am inceput sa o rog si sa ma rog ca Ioana Filip sa se alature echipei MRM//McCann Romania. Sunt foarte bucuros ca acum a devenit o realitate. Dupa parerea mea, Ioana este unul dintre cei mai buni directori de creative din Europa Centrala si de Est. Cred ca de acum voi incepe sa o rog si sa ma rog sa nu plece prea curand din echipa mea”, a declarat Nir Refuah, Chief Creative Officer MRM//McCann Romania si Chief Innovation Officer pentru McCann CEE.
"Piata de digital evoluat enorm de mult in ultimii ani, dar multe dintre departamentele de creatie au ramas destul de fragmentate. ATL-ul stie ATL, digitalul stie digital. Dar deja vorbim de branded content, de digital storytelling, de digital utilities, de idei care nu pot fi atribuite doar unui departament de creatie sau altuia. Iar pentru asta ai nevoie de o echipa cu adevarat integrata, de oameni cu background in campanii integrate si digitale deopotriva. La MRM//McCann avem asta, de aceea am fost foarte entuziasmata sa accept propunerea de a construi si mai multe alaturi de aceasta echipa. McCann a fost pentru mine cea mai buna scoala pentru campanii integrate. MRM a fost pentru mine cea mai buna sursa de inspiratie pentru digital innovation. Asa ca, odata cu mutarea la MRM, imi propun sa fim cu adevarat prima agentie de integrated innovation. O agentie de unde ideile pornesc din digital, dar pot ajunge oriunde. O agentie in care digital storytelling-ul nu e doar un termen in power point, content-ul nu sunt doar poze pe pagina de Facebook a brandului, iar inovatia nu inseamna doar un mobile app", a declarat Ioana Filip, Executive Creative Director MRM//McCann Romania.