Ioana Enache, lider de business cu o semnătură distinctă în mediul românesc de afaceri, este noul CEO SanoVita. Compania este unul dintre principalii jucători din industria alimentară de origine vegetală, cu o prezență de peste 25 de ani pe piața locală.
Ioana Enache este un nume cunoscut în peisajul de business din Europa Centrală și de Est (ECE), cu o experiență vastă în poziții de conducere locale și regionale, în companii internaționale din sănătate și wellness, farma și retail farmaceutic. A primit de-a lungul timpului numeroase distincții și premii de recunoaștere a performanțelor de leadership, cu precădere în proiecte legate de Fuziuni & Achiziții, transformarea businessurilor și a echipelor, precum și generarea de creștere sustenabilă. În ultimii 10 ani, Ioana a fost General Manager regional la Amway, contribuind substanțial la dezvoltarea companiei americane pe mai multe piețe din ECE.
În noua sa funcție, Ioana Enache are ca obiectiv strategic accelerarea proceselor de transformare și dezvoltare a companiei, consolidarea poziției SanoVita de lider pe segmente de piață și pe categorii de produse-cheie, lansarea de produse inovatoare, creșterea sustenabilă și deschiderea de noi oportunități de extindere pe plan local și internațional.
„Ioana este liderul potrivit pentru etapa în care se află în prezent SanoVita, cu focus pe consolidarea echipei, pe inovație și sustenabilitate. Împărtășim cu Ioana valorile și misiunea companiei și avem încredere în capacitatea ei de a transforma visul ca SanoVita să devină un lider regional în realitate”, a declarat Adrian Stroilescu, Managing Director Highlander Partners.
„Îmi place să construiesc, echipe, businessuri, branduri și să îmi pun semnătura pe lucruri autentice și de calitate. Respect mult brandul SanoVita și mă entuziasmează ideea de a contribui la construcția sa pe termen lung, de a-l aduce acolo unde merită să fie. Sunt recunoscătoare echipei pentru primirea călduroasă, mă bucur să observ multă implicare și dorința de a continua împreună această poveste frumoasă pornită din dorința de a ajuta oamenii să trăiască zi de zi mai bine, prin produse de foarte bună calitate. Am o provocare nouă care vine la momentul oportun și contextul potrivit pentru a duce mai departe succesul companiei SanoVita, în perfectă armonie cu alegerile mele de viață trăită frumos și sănătos, dar și cu stilul meu de leadership, de eleganta determinare, care mi-a fost model de-a lungul timpului – << Leadership with Grace>>”, a spus, la rândul ei, Ioana Enache.
Fondul de investiții american Highlander Partners a achiziţionat pachetul majoritar de acţiuni din compania SanoVita la începutul anului 2020. Planurile pentru companie includ accelerarea dezvoltării prin extinderea portofoliului de produse, dar şi prin alte achiziţii de companii cu potenţial semnificativ de creștere.
Sub sloganul „Zi de zi mai bine”, SanoVita are ca misiune sprijinirea tuturor celor care vor să își îmbunătățească stilul de viață, dieta și alegerile alimentare, oferind o sortimentație variată de produse vegetariene, de la cereale pentru mic dejun (fiind fondatorii pieței de cereale musli), rondele expandate din grâu sau orez, fructe uscate și nuci, băuturi vegetale, tofu, soia, paste vegetale tartinabile sau diverse alte alimente de bază.
SanoVita deține două centre moderne de producție în județul Vâlcea, unde sunt respectate standardele internaționale de mediu, calitate și siguranță a alimentelor. De asemenea, în 2020 a devenit producător, ambalator și distribuitor de produse bio și a investit într-o facilitate nouă de producție în localitatea Păușești, județ Vâlcea, special construită pentru produsele bio.