a primei reviste de dezvoltare personala si comunicare
« Sens si Consens » va invita la lansarea oficiala in cadrul Business Edu 2006. Evenimentul va avea loc la World Trade Center pe data de 19 septembrie, incepand cu ora 19.
« Sens si Consens » este singura revista care se adreseaza tuturor persoanelor care inteleg rolul unei comunicari de calitate in procesul dezvoltarii personale, dar si companiilor unde exista preocuparea autentica catre dezvoltarea angajatilor si imbunatatirea comunicarii la nivel organizational. "Sens si Consens" se adreseaza nevoii fiecaruia de a invata si de a creste pe plan personal, propunandu-si sa faciliteze procesul de dezvoltare personala si sa imbunatateasca abilitatile de comunicare ale fiecaruia dintre noi.
De asemenea, "Sens si Consens" isi propune sa ofere clientilor corporativi oportunitatea de a-si stimula angajatii/ cursantii sa se instruiasca si sa isi dezvolte abilitatile de comunicare si relationare, dintr-o perspectiva profesionala, sau chiar de a-i sprijini in acest sens.
"Sens si Consens" ne ajuta sa avem relatii mai bune atat cu noi insine, cat si cu ceilalti. Mai mult, ne sprijina in efortul de a ne intelege cu adevarat unii pe altii.
"Sens si Consens" poate reprezenta o parghie pentru a creste eficienta comunicarii in organizatii si pentru a imbunatati practicile de dezvoltare a angajatilor.
Campania de comunicare a revistei « Sens si Consens » este realizata de firma SideLight, agentie specializata in furnizarea de servicii de branding si comunicare pentru organizatii. Mai multe informatii la www.sidelight.ro
{mosloadposition user10}