Joanna Kulig și Jeanne Damas se întorc în cel de-al doilea capitol al campaniei toamnă-iarnă Reserved. De data aceasta, #ICanBoogie de Gordon Von Steiner se află în inima Varșoviei. Lumina și starea de spirit a împrejurimilor se schimbă – și asistăm la un dialog senzual și nonverbal între actrița poloneză și influențatoarea franceză. Vedetele noastre ne conduc în noul sezon cu dansul lor spontan și suprarealist.
Cel de-al doilea capitol al campaniei Reserved cu Joanna Kulig și Jeanne Damas se află în clădirea istorică principală a Universității de Tehnologie din Varșovia. Deși aparent atât de diferite – ambele femei împărtășesc aceeași energie, exprimată printr-un dans spontan, vesel și senzual.
În acest scurt videoclip intitulat „Invitație la dans”, vedetele noastre nu simt nevoia să vorbească – nici să meargă. Acestea închid telefonul, ușor indiferente și ne surprind brusc cu dansul lor expresiv pe melodia unui cântec francez „Coeur D’artichaut” de Polo & Panne, care, în sine, reflectă perfect starea celei mai recente colecții-capsulă a brandului.
Cel de-al doilea capitol al campaniei Reserved, o referință ușoară la ultimele decenii, este dedicată colecției capsulă „Retro Fun”. Reserved nu insistă asupra unui anumit deceniu. Folosește mici părți reprezentative din trecut și se inspiră din anumite elemente stilistice cheie, concentrându-se pe feminitate și puterea culorilor. Stilului retro este distractiv, nu reprezintă o obligație – totul este exagerat: haina cu un guler mare, nasturi mari pe jachetă și pe fustă, ochelari de soare cu rame mari și catarame decorative supradimensionate pe pantofi. Pentru a echilibra totul – câteva accesorii miniaturale. Textura materialelor joacă un rol important în colecție: lucioasă, mată, blană artificială sau țesătură tweed. Referindu-ne la interpretarea lui Jeanne și a Joannei, ca într-un dans freestyle, putem combina elementele individuale, uitând de reguli stricte. Carouri sau simboluri florale? Nu vă puteți decide? Alegeți-le pe ambele. www.reserved.com