Stim ca va confruntati din plin cu dificultatea de a va alege cel mai potrivit realizator sau consultant cu experienta europeana atestata pentru proiectul vostru de investitii!
Stim ca aveti nevoie sa masurati si sa certificati competentele si abilitatile liderului de proiect, dar si ale membrilor echipei voastre de lucru!
Stim ca vreti sa evitati inutile batai de cap si erorile din trecut, gasind simultan cel mai bun montaj financiar si cea mai facila modalitate de co-finantare pentru afacerea in curs!
Tocmai de aceea, va invitam sa va bucurati de avantajele programului nostru neguvernamental cu know-how si sprijin international/european participand la a II-a reuniune a INCUBATORULUI de PROIECTE si AFACERI EUROPENE, care va avea loc la sediul Centrului de Training ALERON din Bucuresti, in perioada 19-21 martie 2009. Reamintim ca prin intermediul a 12 mentori cu inalta specializare europeana si a 7 experti guvernamentali ce au reprezentat autoritatile de gestionare a Fondurilor UE, primii 40 de intreprinzatori, lideri, investitori, experti si manageri cunoscatori au parcurs deja un stagiu de invatare din mers si sprijin concret de nivel Knowledge Management Fundamentals (KM Fundamentals – prima etapa a formarii pentru certificarea competentelor/ abilitatilor de consultanta si training in cadrul sistemului coordonat pe plan mondial de International Knowledge Management Institute – HQ Washington DC, SUA – www.kminstitute.org)
In faza a II-a a programului nostru de pilotaj european al investitiilor, sub deviza INVESTITII SANATOASE prin CURA de KNOWLEDGE MANAGEMENT, putem fructifica trei obiective concentrate intr-un singur nucleu:
I. racordam flexibil ideile personale la un repertoriu recomandat de idei de proiecte inovative mici, mijlocii sau mari, bazat pe directiile principale ale Pilonului de baza UE al Societatii Cunoasterii – //ec.europa.eu/employment_social/knowledge_society/ si pe site-ul partenerului nostru – Asociatia de Stiinte Alternative din Romania – www.science.ase.ro si ne adaptam la prioritatile reale de finantare, croite special pentru cresterea competitivitatii afacerii in anii de criza 2009-2010;
II. selectam pe viu furnizorul finanaciar-bancar cel mai suplu si mai apt care sa va acorde co-finantarea si pre-finantarea necesara demararii proiectului si parcurgem pasii concreti pentru identificarea partenerilor privati sau publici pentru finalizarea investitiei, in vederea optimei sustineri a proiectului din alte State Membre UE prin internationalizarea afacerii, utilizand programele de sprijin informativ/financiar UE: //ec.europa.eu/enterprise/funding/index.htm si parghii comunitare speciale precum //ec.europa.eu/solvit/site/index_ro.htm
III. internalizam un sistem profesionalist de lucru si realizam o prioritizare a targeturilor de business preluand din start si in mod creativ sistemul pragmatic Management by Objectives, iar cu sprijinul evalutorului/auditorului calificat, previzionam punctajul proiectului, pre-evaluam punctele tari si slabe ale investitiei, stabilim aria de marketing, intervalul previzibil de recuperare a banilor investiti si impactul social-economic al investitiei pana la final, angrenajele potentiale cu alti parteneri in proiecte internationale viitoare.
In final, dar nu in ultimul rand, prin componenta de training, special desemnata in cadrul incubatorului nostru, oferim pregatirea certificarii internationale in trei etape graduale prin sistemul International Knowledge Management Specialization:
– Certified Knowledge Specialist – certificat de KMI-Romania (reprezentata de agentia Knomacons), cu sprijinul EUROLINK-House of Europe;
– Certified Knowledege Expert – certificat de KMI-Romania, cu sprijinul EUROLINK-House of Europe; ;
– International Knowledge Management Consultant – certificat de International Knowledge Management Institute; programul si criteriile de evaluare vor fi girate de IKMI Washington DC, pe baza modelului deja implementat de institutii si companii internationale precum Banca Mondiala, Guvernul Statelor Unite, compania Swiss Pharma.
Pentru cei mai valorosi participanti care se inscriu la aceasta editie/modul de specializare, se vor acorda burse integrale sau partiale de studiu la urmatoarele module ale progamului de specializare, in baza rezultatelor evaluarii temelor realizate in cadrul work-shopurilor (creearea unei „Knowledge Organization”, desemnarea unui proiect de proces knowledge management etc).
Miza finala este ca impreuna sa generam o pregatire de excelenta a persoanelor care vor lucra in sectorul public si sectorul privat in domeniul implementarii proiectelor cu fonduri UE si, prin asumarea unei certificari-evaluari si omologarea ulterioara la scara si standarde mondiale a competentelor si abilitatilor in marea familie a International Knowledge Management Institute.
Numar maxim de locuri disponibile este de 25 de participanti, pe baza criteriului “primul venit-primul servit”, iar ca si conditii minime de eligibilitate: studii superioare finalizate (sau in an terminal); nivel cel putin mediu de cunoastere a limbii engleze; interes pentru procesul de implementare/gestionare a programelor de finantare cu fonduri UE, ajutoare de stat, alte programe internationale de sprijin.
Aceasta reuniune face parte dintr-un proiect nonguvernamental si nonprofit mai amplu – Atelierul Inter-Activ de Idei, Proiecte si Investitii Inovative -, sprijinit de “Asociatia de Stiinte Alternative din Romania” si “ALERON. Training. Consulting. Outsourcing”, precum si de urmatorii Parteneri Media: NewsChannel.ro; Grupul “Tribuna Economica” (revistele “Euroconsultanta” si “Economie si Administratie Locala”); ClubAfaceri.ro; GhiseulBancar.ro, Finantare.ro; SmartFinancial.ro; SmartBank.ro; Comunicatii Mobile; PRWave.ro; ComunicateMedia.ro; StiriEvenimente.ro; Early Warning Support al Platformei “EU-RO Clearing Funds”.
Pentru detalii suplimentare si inscrieri, cei interesati pot consulta siteul www.StructuralFunds.ro sau contacta secretariatul Platformei “EU-RO Clearing Funds” la tel./fax: 021.2304997, e-mail: eurolink@b.astral.ro
{mosloadposition user10}