In ciuda contextului economic actual, dominat de incertitudini, exista o cerere deosebita pentru servicii hoteliere de calitate, mai ales pe segmentul business. Cei ce calatoresc in interes de afaceri doresc sa beneficieze de servicii de calitate, la preturi adaptate noilor realitati ale mediului economic. Astfel, proprietarul hotelului Crystal Palace din Bucuresti, Bogdan Dragomir, a luat decizia de a renova complet hotelul, cu o investitie de aproximativ 800.000 euro.
“Intrucat piata hoteliera din Bucuresti a devenit foarte competitiva atat datorita crizei financiare, cat si dublarii spatiilor de cazare comparative cu anul 2007, am considerat ca este necesar sa investim intr-o noua imagine care sa sustina serviciile de inalta calitate oferite deja de 9 ani oaspetilor nostri, sub sloganul «Home. Wherever you come from»”, a declarat Bogdan Dragomir. “Pentru renovarea hotelului, am apelat la unii dintre cei mai buni designeri de hoteluri din tara si strainatate, pentru a ne asigura ca cei care ne trec pragul vor avea parte de conditii deosebite», a continuat Dragomir.
Ca o noutate, in urma renovarii, salile de conferinte au fost dotate cu cele mai moderne sisteme necesare unor astfel de intalniri, ce includ o modalitate practica si originala de afisare pe perete a posterelor sau a altor materiale.
Situat in zona de nord a capitalei, in apropierea celor mai importante centre de afaceri si a complexului Romexpo, la 10 minute de Aeroportul International Henri Coanda si la tot atatea de centrul orasului. Crystal Palace este un hotel business, de 4 stele, ce dispune de 11 apartamente , 31camere double superior, 32 camere double twin, 3 sali de conferinte, sala de fitness si restaurant cu specific international. Deoarece este localizat intr-o zona rezidentiala a Bucurestiului, de la hotelul Crystal Palace se poate ajunge cu usurinta la majoritatea centrelor comerciale si la cele mai bune restaurante si baruri, inclusiv in Centrul Vechi al Bucurestiului, una dintre principalele atractii turistice ale orasului.
Principalul segment de clienti a hotelului Crystal Palace Hotel este reprezentat de oameni de afaceri din middle si top management, din industrii precum industria farmaceutica, bancara, auto, alimentara.