Invent Media, unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata publicitatii in lift, cu o activitate de peste trei ani de zile a lansat noua versiune de site – www.inventmedia.ro – sintetizand aici elementele identitare, rezultatele obtinute, portofoliul remarcabil si informatii de interes. „Domeniul publicitatii indoor s-a dezvoltat foarte mult in ultimii ani, iar publicitatea in lift nu face exceptie. Au trecut trei ani de zile de activitate. Trei ani in care am evoluat permanent, in care ne-am imbogatit portofoliul cu nume importante si in care prin intermediul suporturilor oferite de Invent Media s-au derulat campanii cu real impact pentru clienti” declara Eduard Petrescu, Managing Partner, Invent Media. „Am considerat ca este foarte important ca prezenta noastra online sa reflecte evolutia Invent Media. Ne-am dorit foarte mult sa avem un site clar, cu informatia usor accesibila celor interesati si credem ca am reusit sa ne atingem scopurile cu noul www.inventmedia.ro.”
Site-ul contine rubrici diferite care prezinta agentia, serviciile oferite, reteaua nationala de orase in care Invent Media, prin partenerii sai sau in spatiile proprii ofera publicitate, portofoliul agentiei, o sectiune de presa si desigur una de contact. Continutul va fi actualizat permanent, urmarind evolutia agentiei si noile sale realizari ori servicii oferite.
Invent Media este unul dintre principalii jucatori pe piata publicitatii in lift din Romania, operand impreuna cu partenerii sai peste 3000 de lifturi la nivel national si oferind trei tipuri de pachete de servicii: Home, Office si Mall.
Agentia a derulat campanii cu succes pentru clienti precum: Allianz-Tiriac, Class, La Fantana, KFC, Pizza Hut, Jeep, Toshiba, Bosch, Mega Image, Kia, Ford, Hyundai, CSC Pharma, Marshal Turism etc.
Clientii au fost pe deplin multumiti de serviciile de care au beneficiat si de rezultatele campaniilor dupa cum o marturisesc chiar ei: "La Fantana a lansat anul acesta prima oferta customizata pentru consumatorii casnici pentru care confortul personal este foarte important. Serviciul de livrare a apei La Fantana acasa a fost promovat pe canale de media care sa atinga cat se poate de direct targetul, de aceea, pe langa mediile clasice s-a optat si pentru o campanie indoor in lifturi din zone rezidentiale cu potential crescut de achizitionarea a unui astfel de serviciu nou. Pentru a optimiza locatiile, astfel incat sa ne pliem cat mai bine pe bugetul disponibil am colaborat excelent cu cei de la Invent Media, astfel ca rezultatele s-au putut vedea. Campania indoor a generat un numar mare de leaduri si a creat un bun awareness noului serviciu La Fantana." a declarat Ana Gate, Marketing Coordinator La Fantana.
Pe langa spatiul propriu zis pe care il inchiriaza, Invent Media ofera servicii integrate, de monitorizare, mentenanta si consultanta, avand cel mai bun pret al pietei si o rata de raspuns de 100% la cererile de oferta primite.
{mosloadposition user10}