Pe data de 22 aprilie 2008 va avea loc Blogging for Companies, primul seminar dedicat comunicarii prin intermediul blogurilor. Evenimentul face parte din seria Advertising 2.0, o platforma de comunicare lansata de Evensys la inceputul anului 2008 si isi propune sa fie o incursiune in blogosfera, o cale de a intelege mai bine ce sunt blogurile si cum pot fi folosite in sprijinul brandurilor si companiilor. Numarul limita de participanti este de 30 de persoane. Seminarul este initiat de profesionisti in mediul online precum Cristian Manafu, Managing Partner, Evensys, alaturi de invitatii sai Alex Brie (Blooger), Sorana Savu (Managing Partner, Premium Communication), Bobby Voicu (Blogger si Consultant Blogging, General Manager FTW Media), Cristi Dorombach (Blogger).
In cadrul seminarului participantii vor avea sansa de a afla cum anume au fost folosite pana acum blogurile in campaniile de comunicare. Astfel, se va lucra pe campanii reale, care au vizat atat blogurile ca platforma de difuzare a noutatilor, implicarea bloggerilor intr-o campanie, monitorizarea blogurilor ca baromentru de opinie pentru branduri, dar si cum anume blogul ajunge mai important decat comunicarea interna, deoarece noutatile si schimbarile pot aparea mai intai pe bloguri sau cum poate bloggerul sa devina ambasador al brandului tau, cum putem crea o campanie in jurul unui blogger.
De asemenea, la finalul seminarului va avea loc o sesiune speciala, in cadrul careia bloggeri cunoscuti si reprezentanti ai unor companii implicate in blogging vor vorbi despre avantajele utilizarii blogurilor, provocarile ce pot aparea si ce solutii exista pentru acestea.
“ Am ales sa discutam despre comunicarea pe bloguri deoarece traim intr-o lume a informatiilor, iar tocmai multitudinea acestora determina specialistii in comunicare sa gaseasca permanent modalitati noi de a promova compania, brandul, produsul sau serviciul in sprijinul caruia actioneaza. Mediul online a cunoscut o dezvoltare extraordinara in Romania ultimilor ani si de aceea tot mai multe companii isi indreapta atentia inspre el. Blogurile nu mai sunt simple jurnale online ci au devenit jucatori importanti pe Internet, capabili sa influenteze, fie pozitiv fie negativ, imaginea unei companii. De aceea, este nevoie ca specialistii in comunicare sa accepte puterea crescanda a blogurilor si sa le foloseasca pentru promovarea cu succes a brandurilor lor. Seminarul isi propune sa fie un mijloc de instructie si de dezvoltare profesionala, atat pentru cei deja informati asupra secretelor blogurilor, cat mai ales pentru cei care de abia acum descopera forta imensa a acestora asupra companiilor lor”, afirma Cristian Manafu, Managing Partner, Evensys.
Pentru inscrieri si plati pana pe data de 15 aprilie puteti benefia de un tarif special in valoare de 150 Euro+ TVA.
Pentru mai multe detalii despre eveniment si program puteti vizita site-ul www.advertising2.ro
{mosloadposition user10}