INTUITEXT, divizia de eLearning a grupului Softwin a finalizat implementarea unei platforme de instruire pentru angajaţii reţelei de telefonie mobilă Zapp. În contextul creşterii competiţiei pe piaţa de telecomunicaţii, Zapp a decis implementarea acestui sistem de instruire pentru a creşte calitatea serviciilor oferite clienţilor. Pentru început, beneficiarii direcţi ai acestui program sunt angajaţii din departamentele Customer Care, cărora li se oferă acces la un sistem competitiv de pregătire profesională.
„Implementarea platformei eLearning INTUITEXT a deschis în Departamentul Customer Care posibilitatea de a instrui membrii echipei în timp real, ori de câte ori se schimbă ceva în modul nostru de lucru. În plus, testările interactive ne oferă şi o măsură corectă asupra gradului de asimilare a noilor proceduri, permiţând intervenţia trainerilor pe acele arii care sunt mai putin inţelese. Modulul de învăţare asincron permite agenţilor şi supervizorilor să revadă modulele asociate anumitor proceduri şi să se perfecţioneze. În felul acesta, noţiunea de învăţare continuă capătă o nouă dimensiune. În perioada de implementare a aplicaţiei, diferitele grupuri de utilizatori au primit training şi consultanţă de la membrii echipei INTUITEXT. Calitatea lor profesională şi experienţa de lucru ne-au ajutat ca noua platformă să fie adoptată rapid, iar beneficiile ei să fie percepute de întreaga echipă”, a declarat Mariana Dragomir, Senior Manager al Departamentului de Relaţii cu Clienţii al Zapp.
"Implementarea de către Zapp a soluţiei INTUITEXT va conduce la rezolvarea optimă a cerinţelor de instruire şi, cel mai important, compania îşi va atinge obiectivul de a dezvolta şi valorifica potenţialul uman şi profesional", a completat Măriuca Talpeş, CEO INTUITEXT.
Acordul de colaborare dintre INTUITEXT şi Zapp a fost semnat în martie 2007, iar scopul proiectului a fost implementarea platformei de eLearning INTUITEXT şi dezvoltarea unui curs eLearning specializat. Implementarea platformei de eLearning a fost însoţită de servicii de training şi consultanţă care au sprijinit echipa Zapp să integreze cu succes noul instrument în procesele lor de training şi evaluare.
Implementarea propriu-zisă s-a realizat în trei paşi, pentru modulele de testare, asincron şi sincron, cu o diferenţă de 3 săptămâni între ele.
“Pe perioada derulării proiectului, INTUITEXT a oferit training şi consultanţă de specialitate managerilor şi trainerilor din Zapp care sunt responsabili cu testarea şi instruirea personalului. De asemenea, odată cu modulul asincron a fost implementat un curs dezvoltat de INTUITEXT pentru angajaţii Call Center-ului Zapp. În colaborare cu echipa de traineri a acestuia, a fost aleasă una dintre procedurile dificil de explicat, pentru a fi prezentată în mod interactiv şi animat, cu exemple din aplicaţiile cu care angajaţii lucrează zilnic. Pentru a uşura învăţarea şi autoevaluarea, cursul conţine zone de recapitulare şi de testare a noilor cunoştinţe dobândite”, a adăugat Laura-Elena Duţă, Corporate eLearning Product Manager al diviziei INTUITEXT.
Beneficiile pe care le va aduce soluţia de instruire eLearning INTUITEXT sunt numeroase: trainingul se realizează în timp real, informaţia nouă este asimilată imediat, testarea angajaţilor se face rapid şi la costuri reduse, iar managementul beneficiază de statistici şi rapoarte
Studiile INTUITEXT legate de eLearning spun cã anul trecut companiile au cheltuit un procent de aproximativ 5% din bugetul general de training în zona de învãţare cu calculatorul, cifrã care va ajunge spre 10% anul acesta. Companiile private mari vor ajunge ca in anul 2008 sã aloce şi peste 10% din fondul de instruire pentru învãţarea cu calculatorul. În Occident, procentul a depăsit deja 20-25%.
{mosloadposition user10}