Pentru că în luna martie, un simplu La Mulţi Ani nu e de-ajuns, Redd’s sărbătoreşte feminitatea printr-o nouă campanie cu premii, evenimente şi mai ales, cu multe complimente pentru femei.
Creată şi coordonată de agenţia Draftfcb, campania „Complimente pentru fete” înseamnă opt zile în care fetele sunt surprinse, flatate, provocate şi premiate de Redd’s.
În scris, spontan, prin dans şi în multe alte forme, fetele sunt complimentate timp de 8 zile în baruri şi cafenele, pe Facebook, în mall-uri şi seara în cluburi.
Componenta online a campaniei, realizată de agenţiile Draftfcb şi Kubis Interactive, a debutat cu 5 filmulete în care băieţii îşi recunosc feminitatea: 1, 2, 3, 4, 5.
Tot online, pagina Facebook – Redd’s – Too Tasty For Men complimentează fetele cu premii atrăgătoare: 35 dintre participantele care povestesc de ce sunt mândre să fie femei vor primi câte o pereche de pantofi Sepala by Mihaela Glăvan. În plus, fetele care conving cei mai mulţi băieţi să facă testul de feminitate intră automat în tragere la sorţi pentru a câştiga, la petrecerile Redd’s, o ţinută semnată Silvia Şerban.
Un compliment memorabil au primit fetele prezente în mall-urile Afi Cotroceni Bucureşti şi Iulius Mall Timişoara sâmbătă, 3 martie: zeci de baieti au urat fetelor un „La mulţi ani” diferit, participând la un flashmob. Coregrafia a inclus mişcări de aerobic şi dans şi s-a încheiat un mesaj compus din 35 de tricouri: „VĂ IUBIM! LA MULŢI ANI DE 8 MARTIE!” (verso: „REDD’S COMPLIMENTE PENTRU FETE”).
În cafenele şi baruri din Bucureşti, Iaşi, Cluj şi Timişoara, primele seri de martie sunt aromate cu bere Redd’s Fresh si mărţişoare speciale, oferite de promoterii Redd’s. Mai mult, băieţii primesc compliment-card-uri pe care sunt încurajaţi să le ofere fetelor speciale din jurul lor.
Cluburile Fratelli Lounge & Club din Bucureşti (8 martie), Club 30 din Timişoara (9 martie) şi Skin Club din Iaşi (8 martie) vor fi gazdele petrecerilor Redd’s unde fetele, dar şi băieţii sunt aşteptaţi să primească şi să ofere cât mai multe complimente.
„Insight-ul campaniei a plecat de la miezul problemei, dacă se poate spune asa: e 8 Martie, e clar că fetele vor fi în centrul atenţiei, că o sa fie plin de“La Mulţi Ani” peste tot. Dar ar fi frumos să mergem dincolo de La Mulţi Ani. Ar fi frumos sa facem o campanie care să complimenteze femeile cu adevărat, pentru că, ne-am dat noi seama (şi colegele ne-au confirmat) niciodată nu primesti destule complimente. Aşa că totul a fost despre forme pe care le pot lua complimentele pentru fete: de la baieţii care îşi arată latura feminină în filmuleţele de pe net şi în testul aplicaţiei de Facebook, până la momentul coregrafic de la mall, compliment card-urile distribuite in horeca si nu in ultimul rând petrecerile organizate special pentru fete,” spune Vlad Tomei, Senior Copywriter Draftfcb.
"E din ce in ce mai clar ca în martie nici nu merită să fii altceva decît femeie. Şi uite că şi băieţii au început să înţeleagă asta. Restul a venit de la sine,” adaugă Claudiu Dobriţă, Creative Director Draftfcb.
Campania a fost realizata de echipele:
Ursus Breweries: Gabriela Creţu – Global Brands Director, Oana Acostăchioaiei – Junior Brand Manager Peroni Nastro Azzurro & Redd’s, Andreea Munteanu – Junior Brand Manager Grolsch & Redd’s
Draftfcb: Claudiu Dobriţă – Creative Director, Vlad Tomei – Senior Copywriter, Cătălin Rulea – Art Director, Olivia Spânu – Copywriter, Ana-Maria Oilă – Group Account Director, Cătălina Bălan – Senior Account Manager, Ana-Maria Pascaru – Senior PR Manager, Alina Ştefan – PR Manager, Andra Stănculescu – BTL Executive, Laurenţiu Cluve – BTL Manager
Kubis Interactive: Maria Vatamanu – Group Account Director, Lucian Dinu – Web Designer, Ştefan Gabos – Senior Web Developer, Andrei Bodeanschi – Web Developer, Ovidiu Mihalcea – Web Developer, Andreea Cazan – Copywriter.