OREO îşi invită fanii să se bucure de șansa de a câștiga o experiență jucăușă de snacking în cadrul unui nou parteneriat internaţional
Lumini, cameră, acțiune! OREO lansează un parteneriat cu MINECRAFT FILMUL pentru a celebra lansarea aventurii de familie, în exclusivitate, pe marile ecrane, din 4 aprilie.
Brandul faimoșilor biscuiți* a intrat în lumea fabuloasă a MINECRAFT FILMUL, un univers plin de creativitate, dar și o competiție pentru supraviețuire. OREO încurajează fanii să guste biscuiții, să se joace și să intre în concurs unde pot câștiga premii incredibile, printr-o experiență jucăușă de snacking.
Ca parte a colaborării, OREO lansează patru biscuiți în ediție specială meniți să cucerească orice degustător de dulce sau de film.
Pentru o experiență cinematică antrenantă, biscuiții au în relief simboluri inspirate din MINECRAFT FILMUL, precum iconicele Pickaxe, Crystal, Sword și Creeper.
OREO vine și cu un mecanism de joc în care fanii gustă biscuitul până îl modifică într-un biscuit pătrat și apoi îl scanează pentru a debloca accesul la o experiență AR online tematică, în care jucătorii vânează elemente ascunse din MINECRAFT FILMUL.
Astfel, participanții au șansa de a câștiga unul din premiile campaniei:
1. O excursie VIP pentru 2 persoane în Statele Unite ale Americii;
2. 50 de Soundbaruri JBL BAR 300;
3. 200 de bilete duble la film.
Iată care sunt pașii:
1. GUSTĂ un OREO și modifică-l într-un biscuit pătrat;
2. SCANEAZĂ biscuitul pătrat pe www.oreo.eu și JOACĂ-TE;
3. POȚI CÂȘTIGA premii instant sau prin tragere la sorți.
Ioannis Bampalioutas, Senior Brand Manager, Mondelez International a declarat:
„Suntem foarte entuziasmați să aducem împreună magia din MINECRAFT FILMUL și jucăușul biscuit OREO, într-o colaborare care va încânta atât cinefilii, cât și iubitorii de biscuiți, aducând astfel o nouă dimensiune experienței lor. După succesul colaborărilor anterioare, de la Xbox la Batman, acest nou parteneriat reprezintă o oportunitate fantastică de a uni cele două universuri într-un mod unic și distractiv.”
Julie Moore, Senior Vice President of Global Brand Partnerships la Warner Bros. Pictures a declarat: “MINECRAFT FILMUL, la fel ca jocul extrem de popular care l-a inspirat, este despre a reuși prin creativitate, și niciun biscuit nu a inspirat moduri mai creative de a îl consuma decât OREO. Faptul că forma clasică de cerc îmbrățișează renumitul cub Minecraft face ca parteneriatul nostru să fie unul de neuitat.”
Fanii care doresc să participe la distracție pot vizita www.oreo.eu sau se pot alătura conversației pe @oreoromania.
*Sursa: Euromonitor Int. Ltd; Snacks 2025 ed.; Sweet Biscuits category definition, brand share 2024 retail value sales.
**Minecraft este utilizat cu permisiunea Microsoft Corporation; acest concurs nu este administrat, sponsorizat sau aprobat de Microsoft Corporation și Mojang AB.
© 2025 Warner Bros. Ent. and Legendary. All Rights Reserved