Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Intra in cursa pentru o experienta CLEAR Race

CLEAR, partener oficial al Lotus F1ョ Team, lansează CLEAR Race – o adevarată experiență de curse la care pasionații de cai putere și adrenalină își pot testa abilitățile de pilot de curse prin participarea la antrenamentul virtual organizat pe www.clearace.ro.

Consursul CLEAR Race se desfășoară în perioada 9 mai – 29 iulie și oferă participanților ocazia de a testa setările cele mai potrivite ale monopostului Lotus F1® Team, pentru a corespunde mai bine condițiilor de curse, și de a se familiariza cu configurația circuitelor de Grand Prix din Spania, Monaco, Canada, Marea Britanie, Germania și Ungaria.

Câștigătorul campaniei va avea ocazia să experimenteze viața de pilot pe circuitul Paul Ricard din Franța în data de 10 septembrie 2013 și să se bucure de puterea, performanța și tehnologia unei mașini adevărate de curse, aparținând Lotus F1® Team.  În plus, pe durata campaniei vor fi organizate periodic trageri la sorți pentru 51 de premii exclusive de la Lotus F1® Team, iar primii 3 utilizatorii cu rezultatele cele mai bune vor primi premii garantate semnate de piloții de la Lotus F1® Team.

CLEAR asigură nu doar antrenamentul necesar pentru pilotarea unui monopost de Formula 1, ci și încrederea și prospețimea de care orice bărbat are nevoie pentru a se face remarcat, când este în formă maximă.

CLEAR Men, șamponul numărul 1 în lume pentru barbați*, beneficiază de tehnologia Nutrium 10, o formulă bazată pe vitamine, minerale, agenți cu dublă acțiune antimătreață și agenți de fortifiere care elimină mătreața și ajută la creșterea rezistenței naturale a scalpului.

*
Calcule efectuate de Unilever în baza datelor raportate de Nielsen pentru categoria de șampon antimătreață de bărbați, utilizând datele cumulate din 39 de țări în perioada mai 2011- iunie 2012. Informații disponibile la cerere.

Bucuresti, 14.05.2013
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.