ca „Gustul Bun Se Recunoaste!”
În urma câștigării licitației pentru comunicarea brandului Bucegi, organizată de Scandia Food la începutul anului, Lowe&Partners a realizat pentru pateul Bucegi o campanie ce debutează cu un spot al cărui element central este chiar gustul foarte bun al produsului. Componenta de comunicare TV este sprijinită de o promoție națională care se va desfășura în perioada 18 mai – 31 iulie 2015.
Într-o piață extrem de dinamică și competitivă, strategia de comunicare dezvoltată de Lowe&Partners, alaturi de Pate Bucegi, lider de piata de peste 12 ani, pornește de la sublinierea atributului principal al produsului, recunoscut în unanimitate de către consumatorii acestuia: gustul bun și echilibrat al pateului Bucegi.
„Campania are un mesaj clar și conturează cu umor una dintre cele mai apreciate calități ale pateului Bucegi: gustul. De aici până la sloganul care ne-a cucerit a mai fost un simplu pas. „Gustul bun se recunoaște” subliniază un adevăr incontestabil: gustul pateului Bucegi este și pe placul celor mai pretențioși!”, spune Ana Burloiu, Brand Manager, Pate Bucegi.
Spotul de imagine scoate în evidență într-un mod inedit gustul produsului, punând față în față două personaje: Pavel Bartoș, o vedetă iubită de români, care joacă rolul unui concurent la un show culinar și chef-ul exigent. Pus în ipostaza de a convinge chef-ul pretențios că a pregătit ceva cu adevărat special, Pavel merge la sigur și apelează la gustul foarte bun al pateului Bucegi, despre care știe că va impresiona cu siguranță, dar și la o tehnică inedită de a savura pateul așa cum se cuvine: aceea de a întoarce felia. Deși reticent înainte să guste, chef-ul este cucerit de savoarea pateului Bucegi, recunoscând că „Îi plaaaaace!”, căci Gustul bun se recunoaște!
„Într-o abordare plină de umor, alături de Pate Bucegi și Pavel Bartoș într-o formă maximă, am construit o poveste ce se bazează pe certitudinea că gustul convinge, dar și pe o modalitate inedită de consum al produsului, felia întoarsă ”, declară Vasile Alboiu, Chief Creative Officer, grupul Lowe.
Campania TV va rula în perioada 18 mai – 31 iulie 2015 și va fi susținută printr-o promoție națională ce va beneficia de amplificare în online, social media, radio și TV. Promoția „Îți plaaace să câștigi cu Bucegi!” se va desfășura între 18 mai și 31 iulie și va invita consumatorii să înscrie prin SMS la numărul 1750 sau pe website-ul www.patebucegi.ro codul unic din spatele etichetei produselor Bucegi participante, pentru a câștiga electrocasnice Russell Hobbs sau marele premiu, de 10.000 de euro. Campania promoțională va fi implementată cu sprijinul agenției MobileWorks, care a dezvoltat de asemenea și site-ul dedicat acesteia.
Noul spot de promovare a pateului Bucegi poate fi urmărit aici: https://www.youtube.com/watch?v=7MWsfnBYEA4.
Noul spot de promovare a promoției naționale Bucegi poate fi urmărit aici: https://youtu.be/UfHv-WhMEZY.
Echipa Scandia Food este formată din Alexandra Bucur (Manager de Marketing) și Ana Burloiu (Brand Manager).
Echipa Lowe&Partners care a dezvoltat spotul TV și campania promoțională pentru brandul Bucegi este formată din Vasile Alboiu (Chief Creative Officer), Manuela Gogu (Creative Director), Victor Oprișan (Senior Art Director), Andrei Munteanu (Senior Copywriter), Alina Bălan (Client Service Director), Alina Floroian (Account Director), Adriana Tudoran (Account Manager), Ilinca Nanoveanu (A/V Specialist). Din partea MobileWorks, participă la implementarea promoției naționale Andreea Daniel (Account Manager).