Pe 7 mai, în cadrul evenimentului anual UNIVERSUM Inspiration Day echipa UNIVERSUM va oferi răspunsuri și soluții pentru companii. Sub tema ,,Switch ON to Virtual – the new reality of events”, vor fi prezentate online, prin intermediul tehnologiei, cele mai noi soluții și instrumente pentru organizarea și migrarea oricărui tip de eveniment, în mediul online.
Criza medicală impusă de virusul COVID-19 a pus în dificultate întreaga industrie de evenimente la nivel global, inclusiv în România. Într-un timp foarte scurt, sute de companii organizatoare, un număr foarte mare de furnizori și de angajați au ajuns în imposibilitatea de a mai putea aduce valoare pentru clienții pe care îi deserveau în mod tradițional.
În acest context, UNIVERSUM, cea mai mare companie organizatoare de evenimente din țară și una din puținele companii românești premiate de Financial Times 1000 – Europe’s Fastest – Growing Companies in 2019, împărtășește soluțiile care pot ajuta companiile să rămână relevante și să aducă în continuare valoare în mediul business.
Compania își propune, prin intermediul evenimentului, să provoace limitele paradigmei clasice în arhitectura de eveniment și să arate că tehnologia combinată cu creativitatea pot să ofere răspunsuri și soluții la nevoia de conexiune dintre oameni.
Evenimentul este structurat într-o serie de sesiuni și paneluri distincte, cu focus pe fiecare divizie a companiei: evenimente corporate, team building-uri, evenimente pentru publicul larg și comunități, tehnologie de eveniment și managementul locațiilor în noua realitate.
UNIVERSUM Inspiration Day va fi în sine un demo complet al migrării unui eveniment din offline în online, cu statistici din piață, cu speakeri din companii de top, precum Guy Baker, CEO al Catalyst Global și studii de caz concrete din fiecare linie de business.
,,În toți acești ani ne-am dorit să fim mai mult decât trendsetteri în domeniul evenimentelor, am vrut să contribuim activ la dezvoltarea industriei de evenimente din România. La modul în care ea aduce valoare concretă pentru toți actorii implicați. Ne așteptam ca anul 2020 să fie un an foarte bun în ceea ce privește numărul evenimentelor pe care le organizăm și al numărului de participanți. Pandemia care a luat amploare în România ne-a schimbat planurile și am realizat că ceea ce am construit în zece ani, trebuie folosit acum pentru a depăși noile barierele pe care industria de evenimente din România le are.
Anul acesta este cu siguranță cel mai provocator an pentru noi, însă și cel mai creativ, pentru că am reușit, în decurs de doar două luni, să facem un upgrade masiv al arhitecturii de evenimente, la o dimensiune cum nu ne-am fi așteptat. Am realizat încă odată că în perioada de criză se nasc și cele mai mari oportunități.
Așa au apărut: Virtual Events, GOODFOOD.ro, Virtualized, Virtual Infinite Loop și Imobiliarium online, cele mai noi concepte dezvoltate de echipa noastră. Și nu ne vom opri aici. Vom continua să dezvoltăm permanent platforme și tehnologii care să ajute clienții, partenerii și întreg ecosistemul de agenții și furnizori din industria de evenimente să rămână activi și relevanți în noua realitate.
În cadrul UNIVERSUM Inspiration Day vom prezenta viziunea noastră pentru industria de evenimente în următoarea perioadă și cum plănuim să dăm un restart pieței, treptat, dar sigur. #Numai_impreuna” declară Cristian Hossu, Managing Partner, UNIVERSUM.
Înscrierile pentru UNIVERSUM Inspiration Day se pot face până pe data de 6 mai, orele 22, accesând link-ul următor -> https://bit.ly/3cT8N0C.