In aceasta vara, cei mai ardeleni dintre ardeleni au revenit pe ecranele TV intr-o noua campanie pentru pate Ardealul, “Castiga o bucata de Ardeal”. Orkla Foods Romania continua astfel platforma de comunicare dezvoltata in anii trecuti, adaugandu-i acum si o componenta promotionala.
Promotia a fost comunicata publicului larg prin intermediul celor doua spoturi TV, „Pensiunea” si „Terenul”, si a avut un mecanism simplu si un premiu neobisnuit, “O Bucata de Ardeal”. Astfel, pentru fiecare 100 de grame de produs Ardealul, participantii au avut o sansa la premiul zilnic, o excursie in Ardeal, iar la 300 de grame de produs, in orice combinatie de gramaje, cumparatorul era inscris la tragerea la sorti pentru premiul cel mare, “Bucata de Ardeal”. Campania ce s-a desfasurat in perioada 1 iulie – 1 septembrie a fost valabila pentru toate sortimentele Ardealul, pate si mancaruri la conserva de 300 de grame.
Cele doua spoturi TV dezvoltate de Propaganda dramatizeaza modul in care cei mai ardeleni dintre ardeleni se pregatesc pentru a-i intampina pe castigatorii promotiei. Filmarile au avut loc intr-un peisaj pitoresc din Ardeal, iar actorii au fost toti localnici, ardeleni autentici. Mai mult, in spotul „Terenul” revin aceiasi doi simpatici ardeleni care au jucat si in campania trecuta in spotul „Usor de Intins”.
„A fost o reala placere sa dam din nou viata acestui univers Ardealul si personajelor exagerat de meticuloase care au devenit o marca Ardealul. Datorita succesului pe care l-a avut campania trecuta, am continuat, fireste, in aceeasi directie, in acelasi stil si cu aceiasi actori neprofesionisti care aduc o autenticitate imposibil de obtinut cu actori pe care publicul ii cunoaste dupa fata. Lor li se datoreaza o foarte mare parte din farmecul acestui univers Ardealul”, a declarat Paul Cioran, Senior Copywriter Propaganda
“Castiga o bucata de Ardeal ne-a oferit suportul ideal pentru a comunica atat promotia actuala, cat si calitatile marcii Ardealul: gustul autentic din Ardeal, pretuirea pentru lucrul bine facut. Din aceasta perspectiva ne va fi usor sa urmarim efectele promotiei pe termen lung asupra vanzarilor, dar si din punct de vedere al pozitionarii marcii”, a declarat Andreea Toloaca, Marketing Manager Orkla Foods Romania. „Pe termen scurt, promotia a avut rezultatul scontat: vanzarile au fost la nivelul asteptarilor, iar rata de raspuns a consumatorilor a fost foarte buna. Astfel, 60% dintre participantii la promotie au intrat in extragerea pentru marele premiu si mai mult de 30% dintre acestia au cumulat cel putin doua sanse pentru marele premiu. Rezultatele foarte bune se datoreaza, in parte, faptului ca am reusit sa raspundem nevoii de promotii a consumatorilor in aceasta perioada, oferind mai mult decat reduceri si pachete promotionale”, a adaugat Andreea Toloaca.
Echipa exagerat de meticuloasa care a dezvoltat acest proiect a fost formata din: Paul Cioran – Senior Copywriter, Vlad Bojan – Head of Design, Marcela Moldovan – A/V Producer, Costin Milu – Head of Copy, Andrei Tripsa- Creative Director, Luciana Bodolan – Strategic Planner, Simina Leotescu – Head of Strategy, Ioana Cadir – Account Director, Madalina Oanta – Client Service Director.
Din partea Orkla Foods Romania au participat: Andreea Toloaca – Marketing Manager, Adriana Dragomir – Senior Brand Manager si Carmen Oprea – Senior Brand Manager.
Orkla Foods Romania este prezenta pe piata bunurilor de larg consum din Romania din anul 2002 si este un jucator important in industrie. Portofoliul Orkla cuprinde marci locale apreciate de consumatori, precum margarina (Wiesana, Linco, Unirea), ketchup (Tomi, LaMinut), pate si mancaruri la conserva (Ardealul), mustar si sosuri pentru paste (Bunatati de la Bunica, LaMinut) dar si aluaturi congelate (Linco). Orkla Foods Romania apartine diviziei Orkla Food Ingredients, unul dintre cei mai mari cinci furnizori din Europa din industrie, cu 32 de companii prezente in 14 tari.