unde este partener global oficial
· Banca a promovat constant Expo 2015 Milano prin intermediul „Live Inspire”, o platformă globală de comunicare în 12 țări cu peste 700.000 de fani pe Facebook
· La Expo 2015 iau parte 144 de țări și peste 20 milioane de vizitatori sunt așteptați la Milano între 1 mai și 31 octombrie 2015
· Intesa Sanpaolo a oferit 20 de excursii în Italia pe durata evenimentului, iar câștigătorul local este din Piatra Neamț
Intesa Sanpaolo, partener oficial la nivel global al Expo 2015 Milano, va derula în cadrul propriului pavilion intitulat generic „Waterstone”, 250 evenimente speciale, 80 manifestări culturale, iar 30.000 invitați și 400 companii și organizații își vor împărtăși experiența și poveștile de succes pe durata celor 180 de zile ale expoziției universale de anul acesta.
Pavilionul Intesa Sanpaolo și spațiul dedicat de 1.000 de metri sunt chiar în mijlocul Expo, în imediata vecinătate a pavilioanelor Italiei și României. Banca este partenerul financiar bancar exclusiv al evenimentului și va avea și o unitate bancară dedicată în incinta Expo, complet operațională, alături de o rețea de ATM-uri, ce vor putea deservi clienții și companiile participante.
Carlo Messina, Director General și CEO al Intesa Sanpaolo: "Inițiativele lansate prin parteneriatul nostru cu Expo Milano 2015 și prezența noastră fizică în centrul Expoziției Universale vor contribui la succesul acestui eveniment internațional, ce poate fi motorul creșterii Italiei și o oportunitate de a repoziționa un model de economie inovatoare și sustenabilă."
Expo Milano va fi unul dintre cele mai importante evenimente globale ale anului în curs, fiind programate zilnic peste 250 de evenimente unice.
Peste 400 de companii italiene vor putea să-și prezinte planurile de afaceri și dezvoltare chiar în cadrul pavilionului Intesa Sanpaolo. Toate proiectele și inițiativele Intesa Sanpaolo vor fi axate pe conceptul și spiritul de „sharing” (împărtăsire) și vor fi canalizate în 5 directii principale: artă, lumea întreagă, creativitate, viziune și povești.
De altfel, Grupul a susținut constant în ultimele 6 luni promovarea istoriei și valorilor expoziției universale mondiale prin intermediul platformei “Live Inspire” (www.liveinspire.com). Aceasta a ajuns în prezent la peste 700.000 de fani, iar în cadrul concursului internațional “That’s Eat!”, una dintre iniţiativele de activare a acestei comunități a fost acordarea celor 20 de excursii la Expo Milano pentru 10 țări din Europa Centrală și de Est unde Intesa Sanpaolo deține bănci subsidiare. Câștigătorul din România este Emma Pîrlea, o studentă din Piatra Neamț care va beneficia de un weekend in doi la Expo Milano.
Platforma globală de comunicare “Live Inspire” va continua să promoveze noutățile și temele de interes legate de Expo 2015 Milano. Cele 147 de state și organizații globale participante vor avea ocazia să-și exemplifice propriile soluţii la provocările din domeniul hranei şi energiei în spiritul temei generice a expozitiei „Hrănirea planetei, energie pentru viaţă”.
România şi-a anunţat oficial participarea la Expo 2015 Milano încă din anul 2011, fiind al cincilea stat din cei 147 de participanţi şi prima ţară din Uniunea Europeană care s-a înregistrat oficial. Expo 2015 va reprezenta, pe durata celor 6 luni de desfăşurare, un loc unic de întâlnire între participanţii oficiali şi cei peste 20 de milioane de vizitatori aşteptaţi la acest eveniment special.