Intesa Sanpaolo Bank, subsidiară a Grupului Intesa Sanpaolo, susţine campania „Români pentru o lume” ce promovează mari personalităţi româneşti şi aduce în atenţia publicului larg valori naţionale importante.
Iniţiată de către Fundaţia Sergiu Celibidache această campanie de responsabilitate socială este în prezent în plină desfăşurare la nivel naţional. Campania este construită în jurul unor valori româneşti care au contribuit la cultura mondială: Mircea Eliade, Emil Cioran, Nicolae Grigorescu, George Enescu, Edward G. Robinson, Jean Negulesco şi Sergiu Celibidache.
Campania este susţinută în mediul online, pe site-ul www.romanipentruolume.ro şi pe pagina de Facebook, Români pentru o lume, care a generat deja o comunitate de 14.000 de oameni. Aici puteţi găsi mai multe detalii despre acest proiect cultural, care în etapa finală va oferi o serie de burse în ţară şi în străinătate pentru oameni de cultură şi artişti români.
Intesa Sanpaolo Bank susţine acest proiect alături de alţi parteneri printre care Muzeul Naţional al Literaturii Române, Muzeul Memorial Nicolae Grigorescu, Muzeul Naţional George Enescu.
Cu o istorie de peste 400 de ani, Intesa Sanpaolo este unul dintre cele mai importante grupuri bancare internaţionale, printre liderii din Europa, ce oferă servicii pentru 20 milioane de clienţi. Grupul este prezent în Europa Centrală şi de Est, în Orientul Mijlociu şi în Africa de Nord, cu peste 1.500 de unităţi ale subsidiarelor Intesa Sanpaolo, ce operează în 12 ţări din regiune. Pe piata locala, Intesa Sanpaolo Bank are o reţea de unităţi ce acoperă practic întreaga ţară şi active totale de peste 5 miliarde lei.