Intesa Sanpaolo Bank, subsidiară a Grupului Intesa Sanpaolo, participă pentru al doilea an consecutiv la campania “Earth Hour” (Ora Pământului) – cea mai mare manifestare de mediu din istorie, iniţiată de către WWF (World Wide Fund for Nature).
Banca va stinge reclamele sale luminoase din Bucureşti în semn de susţinere şi solidaritate cu cauza globală “Earth Hour”. Astfel billboard-ul Intesa Sanpaolo Bank din Piaţa Unirii, una dintre cele mai mari reclame luminoase din zonă, va fi stins sâmbătă, 27 martie, între orele 20.30 şi 21.30. Banca se alătură unor clădiri emblematice ca Palatul Parlamentului, Ateneul Român, Opera Română, Teatrul Naţional Bucureşti, Muzeul Naţional de Artă şi altor sedii de instituţii şi companii care participă la acestă acţiune.
“Ne bucurăm să putem contribui şi noi la susţinerea celei mai mari campanii de responsabilitate socială în privinţa protecţiei mediului înconjurător. De altfel iniţiativa băncii noastre nu este una izolată la nivelul Grupului Intesa Sanpaolo. Acţiuni similare de implicare vor avea loc în multe dintre cele 13 ţări din zona Europei Centrale şi Est unde Grupul Intesa Sanpaolo este prezent”, a declarat Nicola Calabro’ Director General Intesa Sanpaolo Bank.
Anul acesta 29 de oraşe din România s-au înscris pe lista localităţilor oficiale ce vor sărbători “Earth Hour”. În 2009, aproape un miliard de oameni din peste 4.000 de oraşe din întreaga lume au stins lumina de “Earth Hour”. România a participat anul trecut în premieră la această campanie globală, când circa 2 milioane de români au stins luminile în casele lor, conform datelor furnizate de Dispeceratul Energetic Naţional.
{mosloadposition user10}