Intesa Sanpaolo Bank, parte a uneia dintre primele 5 instituţii financiare din Europa, derulează în prezent prima campanie integrată de comunicare produsă la nivel local. Campania are ca obiectiv promovarea produselor de economisire şi Pachetul Lider şi se va derula până la finalul lunii aprilie. În acelaşi timp, noua campanie va susţine imaginea şi creşterea notorietăţii mărcii Intesa Sanpaolo Bank pe piaţa locală.
Campania se axează pe 2 spoturi diferite (intitulate generic “Zmeul” şi “Mărul”) ce au fost realizate de către Funny – agenţia de brand a băncii, împreună cu regizorul suedez Anders Hallberg. Casa de producţie a proiectului a fost Saga Film, în colaborare cu Palma Pictures din Spania.
“După ce anul trecut am finalizat cu succes procesul de rebranding la nivel internaţional, iar pe plan local am atins statutul de bancă “naţională”, Intesa Sanpaolo intră acum în faza de consolidare a acestei mărci în România. Avem o abordare comercială inovativă, iar obiectivul nostru este să fim recunoscuţi ca o bancă lider şi care oferă siguranţă şi încredere prin apartenenţa la un grup financiar solid, plasat în primele 3 din zona euro”, a declarat Riccardo Parasporo, Director general adjunct Intesa Sanpaolo Bank.
Noua strategie de comunicare ilustrează cele 4 valori ale grupului Intesa Sanpaolo: stabilitate, umanitate, speranţă şi imaginaţie şi le transmite într-un mod cât se poate de simplu şi natural. Strategia media (buying şi planning) s-a facut cu ajutorul agenţiei Brand Connection şi se bazează pe TV (posturile: PRO TV, Acasă TV, Sport.ro, PRO Cinema), dar şi pe machete în presa centrală şi locală, Internet şi materiale de promovare în unităţile băncii.
{mosloadposition user10}