Intesa Sanpaolo Bank, subsidiară a Grupului Intesa Sanpaolo, oferă pentru al V-lea an consecutiv un program de burse de studiu în Italia adresate elevilor de liceu din România. La acest proiect, intitulat generic Bursa Intercultura, pot participa elevii de la orice liceu din România, care în anul şcolar curent studiază în clasa a 9-a sau a 10-a (născuţi între 01.01.1995 – 01.06.1997). Bursa Intercultura oferă câştigătorilor selectaţi posibilitatea de a studia pentru 1 an şcolar (clasa a 10-a sau a 11-a), în Italia.
În valoare de 12.000 euro, Bursa Intercultura acoperă toate cheltuielile necesare, inclusiv transportul şi cazarea, iar câştigătorii vor petrece un an în cadrul unei familii italiene fiind astfel complet intregraţi în mediul familial şi şcolar din Italia.
Detalii complete despre programul de burse Intercultura, formularele de înscriere, testimoniale ale altor liceeni români care au absolvit acest program şi alte informaţii utile sunt disponibile pe prima pagină a web site-ului Intesa Sanpaolo Bank sau în secţiunea Cariere. Toţi candidaţii interesaţi de Bursa Intercultura şi un an de studiu în Italia trebuie să completeze şi să trimită aplicaţiile până în 03.01.2012.
Selectia candidatilor pentru Bursa Intercultura se va face in mai multe etape, direct de catre Fundatia Intercultura/AFS din Italia, co-organizatoare a acestui program.
Fundaţia Intercultura/AFS
Fundaţia Intercultura/AFS este o organizaţie internaţională, non profit, care oferă oportunităţi de schimburi educaţionale interculturale pentru a-i ajuta pe cei interesaţi să-şi dezvolte cunoştinţele şi aptitudinile. Fundaţia activează încă din 1919 şi a organizat schimburi culturale în peste 90 de ţări. Din 2005 fundaţia colaborează cu Grupul Intesa Sanpaolo în organizarea de programe pentru elevi din ţările în care Grupul activează.
Intesa Sanpaolo Bank
Intesa Sanpaolo Bank este parte a Grupului Intesa Sanpaolo, una dintre cele mai importante instituţii financiar bancare din zona euro şi lider în Italia. Activităţile internaţionale ale grupului sunt concentrate în regiunea Europei Centrale şi de Est, precum şi în bazinul Mediteranean unde operează în 13 ţări printr-o reţea de circa 1.800 de unităţi şi 8,6 milioane de clienţi.