Intesa Sanpaolo Bank, subsidiară a Grupului Intesa Sanpaolo, s-a implicat activ pentru al treilea an consecutiv în campania "Earth Hour" (Ora Pământului) – cea mai mare manifestare de mediu din istorie, iniţiată de către WWF (World Wide Fund for Nature).
Unităţile teritoriale ale băncii din întreaga ţară şi-au stins reclamele luminoase pe durata întregului weekend (26 – 27 martie 2011) în semn de susţinere şi solidaritate cu cauza globală "Earth Hour" şi cu mesajul promovat la ediţia din acest an – Beyond the Hour. De altfel acţiuni similare au avut loc în mai multe dintre cele 13 ţări din zona Europei Centrale şi Est unde Grupul Intesa Sanpaolo este prezent.
Anul acesta în 51 de orase din România s-au implicat în calitate de partener oficial la campania "Earth Hour". WWF, organizaţia care a iniţiat conceptul "Earth Hour" şi care coordonează campania de cinci ani de zile, estimează că aproximativ un miliard de oameni din peste 5.000 de oraşe din întreaga lume au participat la acest eveniment unic.
Earth Hour în România
În 2009 România a participat pentru prima oara la campania globală în calitate de ţară oficială "Earth Hour", la iniţiativa WWF. Pe 28 martie, între 20:30 şi 21:30, 2 milioane de români au stins luminile în casele lor, conform datelor furnizate de Dispeceratul Energetic Naţional. În 2010, România a continuat eforturile campaniei globale, dovadă fiind mesaje primite pe www.earth-hour.ro şi prin reţelele sociale, participarea a 37 de oraşe şi a zeci de companii şi organizarea de evenimente speciale în întreaga ţară.
Despre WWF (World Wide Fund for Nature):
Infiinţata in anul 1961, WWF este una dintre cele mai importante organizaţii internaţionale care derulează proiecte pentru conservarea naturii, în peste 100 de ţări. Misiunea WWF la nivel global este să oprească degradarea mediului înconjurător.
Mai multe detalii despre WWF şi "Earth Hour" pe
www.wwf.ro
www.earth-hour.ro
www.earthhour.org
www.beyondthehour.org