Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Interviu Sphera Group – Digital Client of the Year la Internetics 2024

Interviu Sphera Group - Digital Client of the Year la Internetics 2024

Într-o lume în care schimbările sunt la ordinea zilei și tendințele se schimbă de la o clipă la alta, să creezi campanii care nu doar captează atenția, dar și rămân în mintea oamenilor, este o adevărată artă. Iar branduri precum KFC, Pizza Hut și Taco Bell, din portofoliul Sphera Group, au reușit să facă acest lucru cu brio. La Internetics 2024, Sphera Group a fost premiată cu titlul de „Digital Client of the Year”, o dovadă a angajamentului companiei de a transforma fiecare interacțiune digitală într-o experiență memorabilă. Gina Zgubea, Digital Marketing Lead al Sphera Group, ne-a povestit despre cum au reușit să facă magia să se întâmple: cu colaborări strânse cu agențiile și o înțelegere profundă a ceea ce își doresc consumatorii, echipa lor a lansat campanii care au schimbat fața advertising-ului digital.

În urmatorul interviu exclusiv PRwave, descoperim cum Sphera Group îmbină povestea, inovația și strategia pentru a crea un impact real în peisajul digital.

Interviu Sphera Group - Digital Client of the Year la Internetics 2024

1. Ce înseamnă pentru voi titlul de „Digital Client of the Year” la Internetics 2024? Cum reflectă acest premiu poziționarea și angajamentul vostru în a transforma interacțiunile digitale în experiențe memorabile pentru public?

Gina Zgubea
Gina Zgubea

Acest premiu este o recunoastere a eforturilor pe care echipa noastra le depune de ani de zile pentru a consolida imaginea brandurilor din portofoliu Sphera Group (KFC, Pizza Hut & Taco Bell) si de a gasi impreuna cu agentiile partenere noi si noi oportunitati de a fi prezenti in viata consumatorilor prin campanii cu stop-scrolling power. Competitia de anul acesta a fost una stransa, asa ca ne bucura si mai mult ca am primit acest trofeu.

2. Există o campanie recentă care v-a făcut să vă simțiți mândri sau care a avut o semnificație specială pentru echipa voastră? Ce elemente unice au transformat-o într-un moment de referință pentru brand?

Stiti momentele acelea cand o idee este primita cu maximum de entuziasm de catre intreaga echipa? Asa a fost si cu KFC Magistrala Poftei (KFC Crave Line), care a luat si un Gold in categoria Digital Brand Experience. Campania dovedeste ca toate experientele adunate de la toate departamentele pot coexista frumos in anii 2020. Rezultatul? Un mediu clasic (OOH), intr-o experienta 100% digitala, care ii face pe calatorii de la metrou sa vada puiul KFC in mijlocul hartii Metrorex de fiecare data cand sunt in tranzit.

3. Care sunt ingredientele-cheie care au stat la baza succesului campaniilor voastre în 2024? Este vorba despre inovație, povestea transmisă sau relația strânsă cu agențiile cu care ați colaborat?

Povestea este si va fi un must have al tuturor campaniilor noastre, dar musai trebuie sa fie ancorata in insights de consumator si in brand mantra. Incercam sa evitam trenduri de moment sau investitii in inovatii care nu se sustin pe termen lung, iar partenerii nostri inteleg foarte bine aceste principii.

4. Cum alegeți agențiile cu care lucrați? Ce valori și principii considerați esențiale pentru a construi un parteneriat de succes care să inspire și să livreze rezultate?

O sa sune… intr-un fel, dar orice relatie are nevoie de incredere, intelegere si intelepciune. Unii altora trebuie sa ne oferim AHA moments, sa ne inspiram reciproc si sa ne provocam. Si, desigur, sa nu uitam sa ne bucuram si sa ne sarbatorim reusitele.

5. Care considerați că au fost elementele definitorii ale campaniilor premiate? Cum au reușit să capteze atenția juriului și să conecteze brandul cu publicul într-un mod autentic?

Poate nu ceva care sa fie valabil pentru toate, dar campanii care te surprind – prin idee, insight si/sau executie. Despre care, atunci cand auzi ca marketer, sa vrei sa afli mai multe, sa vezi ce au mai facut dincolo de formatul la care ai fost expus si sa afli cum au reactionat oamenii.

6. Cum influențează acest premiu planurile voastre de viitor? Sunt direcții noi sau tehnologii inovatoare pe care intenționați să le explorați în campaniile viitoare?

Ne determina sa ne intrebam ce si cum facem mai bine anul viitor. Plecam cu o noua referinta despre ce inseamna day to day work, asa cum procedam la fiecare inceput de an, important este sa ne luam timp si sa adunam concluziile muncii de peste an, cu bune si cu rele.

7. Privind spre viitor, ce trenduri digitale considerați că vor remodela modul în care brandurile se conectează cu publicul? Cum plănuiți să vă adaptați și să rămâneți relevanți în acest peisaj în continuă evoluție?

A fost mereu important pentru noi sa ne conectam direct cu consumatorii si mediul online ne-a permis sa fim din ce in ce mai creativi si mai relevanti in campaniile de comunicare, nu doar prin adaptarea mesajelor, ci si prin forma in care acestea au fost transpuse. Provocarea cea mai mare este de a avea echilibru, de a nu avea initiative care sunt trending, de a nu da curs la lucruri pe care nu le intelegem pe deplin. Poate uneori nu ne miscam suficient de rapid, dar si atentia publicului s-a mutat deja in alta parte.

8. Ce rol joacă creativitatea și colaborarea în atingerea succesului pe termen lung? Cum intenționați să consolidați aceste principii în strategia voastră de comunicare?

Colaborarea in echipa extinsa – si, cand vorbim de echipa extinsa, ne gandim la toti partenerii nostri – este fundamentul pe care se construieste succesul. Cu atat mai mult succesul pe termen lung. Dar nu putem vorbi de consolidarea strategiei de comunicare fara constanta in work de calitate la nivel creativ, relevant pentru consumator si ancorat in valorile brandului.

9. Cum definiți succesul pe termen lung pentru brandul vostru? Care sunt câteva dintre obiectivele majore pe care vă concentrați pentru anii următori?

Consecventa in toate. Incercam sa fim cat mai echilibrati si constanti in modul in care abordam workul si campaniile pe care le dezvoltam impreuna cu partenerii nostri. Mereu cu un ochi la ce am facut in trecut, la ce a functionat si de ce si cu celalalt privind inainte catre ce este relevant acum si are potential in viitor.

Recunoașterea primită de Sphera Group la Internetics 2024 nu este doar un premiu, ci o confirmare a faptului că atunci când pasiunea, creativitatea și strategia se întâlnesc, rezultatele pot fi extraordinare. Astfel, succesul în marketingul digital vine dintr-o înțelegere autentică a consumatorilor și din curajul de a explora noi teritorii.

Într-un peisaj tehnologic în continuă schimbare, Sphera Group înțelege importanța de a rămâne relevantă și de a se adapta, fără a pierde esența brandurilor pe care le reprezintă. Povestea companiei este un exemplu puternic despre cum colaborarea și creativitatea pot conduce la succes pe termen lung, stabilind standarde înalte pentru industria de marketing digital.

Internetics este un proiect prezentat de: THE INSTITUTE.
Parteneri: UniCredit Bank, Purcari, Kozel, Globalworth, Coca-Cola, YouTube
Proiect cultural finanţat de: Ministerul Culturii
Parteneri ai Industriei: IAA, UAPR, ADC Romania, BRAT
Cu sprijinul: Primăriei Municipiului București prin ARCUB
Parteneri Media Strategici: Pro TV, Rock FM, Euromedia, YOOH
Parteneri Media: IQads, Smark, BIZ, spotmedia, RADOR, Agerpres, PR Wave, EventsMAX
Parteneri Tradiţionali: Netvibes, mediaTRUST
O Campanie: Gavrilă&Asociații

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.