Agenţia de publicitate GAV a semnat campania Intersport de participare la evenimentul de publicitate neconvenţională ADfel 2012. Pentru a dovedi că sportul este pentru toată lumea, Intersport a echipat terasa unde s-a desfăşurat evenimentul cu echipamente sportive şi a provocat participanţii la diverse probe sportive “ADfel”.
Masa clasică de terasă a fost înlocuită cu o masă de ping-pong. Toaletele au fost accesorizate cu schiuri şi beţe, iar unul dintre pereţii terasei a fost transformat în wall de Facebook, oamenii fiind încurajaţi să dea “like” cu mingea paginii butaforice. Participanţii au fost premiaţi cu vouchere de cumpărături.
„La ADfel, Intersport ne-a adus aminte că suntem întotdeauna înconjuraţi de sport, chiar dacă nu conştientizăm întotdeauna acest lucru. Pe terasa de la Fabrica, în cadrul ADfel, Intersport a profitat de situaţii mai mult sau mai puţin cotidiene pentru a le scoate în evidenţă calităţile sportive. Astfel, Intersport a adus sportul oamenilor în "mediul lor natural" … adică pe terasă”, a declarat Lucian Georgescu, Managing Partner GAV.
„De ce Intersport la ADfel? Credem cu tărie într-un stil de viaţă sănătos, bazat pe sport, şi implicit în misiunea noastră strategică de a aduce sportul mai aproape de oameni…oriunde s-ar afla! De aceea, avem grijă să nu pierdem nicio oportunitate de a transpune în fapte concrete sau, dacă vreţi, de a aduce în offline ceea ce credem, ne caracterizează şi ne asigură motivaţia de a merge mai departe: (bringing) SPORT TO THE PEOPLE”, a adăugat Adrian Handra, Marketing & PR Manager Intersport România.
Din echipa de lucru au făcut parte: Adrian Handra – Marketing & PR Manager şi Cristina Vasilescu – Marketing Assistent din partea Intersport, Marius Roşu – Director de Creaţie, Vali Ionescu – Art Director, Radu Nantu – Copywriter şi Ioana Avram – Social Media Manager din partea GAV.