INTERSPORT, una dintre cele mai mari rețele de magazine de articole sportive din lume și lider în domeniul inovării, prezent în România din 2004, anunță lansarea primului concept store inovator din țară, la AFI Cotroceni, București. Noul concept oferă o experiență inedită de cumpărare care îmbină inovația și tehnologia cu o diversitate de produse și angajați – consilieri sportivi.
„Ceea ce face ca noul concept de magazin să fie special este atenția crescută pe care o acordăm zonelor de antrenament, nevoilor publicului feminin, dar și experienței îmbunătățite pe care consumatorul o poate avea atunci când vine în magazinul INTERSPORT din AFI Cotroceni. Cu o abordare diferită în ceea ce privește activitățile sportive, echipamentul și nutriția, acesta este primul concept store INTERSPORT 2.0 din România. Suntem încântați să aducem sportul mai aproape de oameni și să îi inspirăm să își urmeze pasiunea”, a declarat Antoniu Nițuleasa, Director General INTERSPORT România.
Magazinul modernizat INTERSPORT se întinde pe o suprafață de 825 m² și este proiectat astfel încât secțiunile, împărțite pe activități sportive, să fie distincte, iar consumatorii să descopere zonele cu ușurință. În magazin regăsiți produse din toate categoriile sportive importante, cum ar fi Alergare, Fitness, Outdoor (Sporturi de iarnă / Drumeții), Sporturi de echipă, Înot, Tenis, precum și noile tendințe în Sport Style. De asemenea, secțiunea pentru copii este bine reprezentată, cu o diversitate de produse, de la îmbrăcăminte, pantofi, accesorii pentru diferite tipuri de sporturi.
În timpul vizitei în acest magazin unic, clienții pot afla informații și testa produse în zone dedicate, precum:
• „Zone de acțiune” și „Puncte Deco”, spații special concepute pentru prezentarea produselor și găzduirea diferitelor acțiuni, tehnologii noi și propuneri sezoniere.
• „Soccer Grass Split”, o zonă specială pentru testarea pantofilor de fotbal în funcție de teren.
• „Ecrane digitale” cu afișaje speciale pe ecranul tactil pentru navigarea pe e-Shop și cumpărături online.
Dar și beneficia de o serie de servicii, cum ar fi:
• „Foot scan & Analiză Dinamică”, analiză 3D pentru fotbal, oferind informații exacte privind forma piciorului și morfologia, dar și detalii despre modele specifice de încălțăminte care se potrivesc cu caracteristicile piciorului.
• „Score For More”, programul de loialitate INTERSPORT care oferă avantaje unice membrilor săi.
Noul magazin a fost lansat în cadrul unui eveniment inedit, prezentat de Vladimir Drăghia. Invitații au avut ocazia să descopere mai multe despre sportul preferat și să-și împărtășească pasiunea cu alți sportivi profesioniști sau amatori cum ar fi Adelina Pestrițu la secțiunea pentru copii, Ștefan Floroaica în categoria alergare, Andreea Remețan a reprezentat sporturile de echipă, Alex Vang în zona dedicată activităților de fitness, iar Bibi a prezentat zona activităților în aer liber. În același timp, invitații au primit sfaturi utile de la consultanții INTERSPORT despre cum să facă cea mai bună alegere a produselor pe baza nevoilor lor reale, au descoperit noul concept store și diversele produse și servicii unice disponibile.
Deschiderea magazinului INTERSPORT 2.0 marchează începutul unui nou capitol. Compania rămâne dedicată viziunii și motto-ului său „SPORT TO THE PEOPLE”, dezvoltând-o în același timp, cu această abordare inedită bazată pe pasiunea consumatorilor.
Vizitați magazinul unic INTERSPORT AFI Cotroceni și descoperiți noua experiență personalizată!
NOUA EXPERIENȚĂ ESTE AICI
#newINTERSPORTexperience