Vizitatorii se vor scufunda în lumea digitală a proiectelor imobiliare, InteRoVerse, și vor folosi ochelari VR care permit utilizatorilor să interacționeze cu medii virtuale și să le experimenteze prin propriile simțuri
InteRo Property Development, deținută de familia canadiană Topolinski, duce inovația în real estate la următorul nivel prin lansarea conceptului de showroom Pajurei 3 Residence, un concept de ultimă generație, bazat pe tehnologie, care revoluționează experiența clienților pe piața exclusivistă a proiectelor imobiliare de lux.
Ashton Topolinski, Head of Marketing & Branding și creatorul acestui concept fără precedent, spune: „Pajurei 3 Residence este primul nostru proiect de lux și abordarea noastră de marketing trebuia să se distingă de ceea ce fac ceilalți dezvoltatori de top din București. Alături de echipa noastră de design, am început să lucrăm la acest proiect în ianuarie, discutând cu zece dintre cele mai bune companii de design interior și arhitectură din România, întâlnind zeci de designeri, săptămână de săptămână, pentru a găsi partenerii potriviți care aveau aceeași viziune ca și noi și o puteau pune în operă. În cele din urmă, ni s-au alăturat Delta Studio și Modular Plus și împreună am dezvoltat Pajurei 3 Residence Showroom Concept, un one-stop shop pentru brandul InteRo, care reprezintă viziunea InteRo, bazată pe tehnologia de ultimă generație și designul inovator”.
Showroom-ul, deschis în locația proiectului (o zonă exclusivistă în Pajura, zona de nord a Bucureștiului) este format dintr-un ansamblu de 8 containere cu echipare de lux (fiecare cu o suprafață de 15 mp), plus o terasă, și include o zonă tech generoasă (the Technology Hub) concepută pentru a oferi vizitatorilor o experiență interactivă unică. Clienții pot explora astfel universul digital personalizat al InteRo, InteRoVerse, pe 4 ecrane mari și un monitor personalizat, și pot folosi ochelari de realitate virtuală pentru a vizita apartamentele disponibile în cadrul proiectului Pajurei 3 Residence.
În zona Design Center, clienții pot colabora cu designerii de interior Delta Studio pentru a alege finisaje de lux și a-și personaliza noua locuință. Pe durata vizitei, clienții au acces la bar și o zonă premium de lounge menită să le ofere o experiență excepțională. Experiența de promovare oferită clienților a fost atent concepută pentru a facilita decizia de cumpărare și a oferi îndrumare clienților pe parcursul întregului proces, de la prima vizită în showroom până la tranziția lor în Clubul Membrilor Pajurei 3 Residence.
Lucrările de construcție pentru prima fază a proiectului, cuprinzând 90 de apartamente, vor începe în această toamnă și urmează să fie finalizate în toamna anului 2025. În final, proiectul va cuprinde 163 de unități de lux, inclusiv penthouse-uri cu 3 camere și penthouse-uri cu 4 camere care vor beneficia de propria lor grădină privată pe acoperiș. Membrii comunității Pajurei 3 Residence se vor bucura de facilități de lux, cum ar fi o piscină în aer liber cu zonă de grătar, un centru de fitness bine echipat, o sală de evenimente, English Courtyard, locuri de joacă și un cinematograf unde se pot distra și relaxa.
InteRo intenționează să obțină certificarea BREEAM Excellent, proiectul fiind atent gândit pentru a respecta conceptele de sustenabilitate, fiind aliniat la cele mai bune standarde de sănătate și securitate. Printre criteriile luate în considerare se numără reducerea consumului de energie asociat cu iluminatul exterior, proiectarea integrată, gestionarea deșeurilor pentru a le devia de la gropile de gunoi, incineratoare pentru deșeurile generate din construcție sau renovare, precum și evaluarea ciclului de viață pentru materialele de construcție. Un alt factor de îmbunătățire a stilului de viață este reprezentat de facilitățile SMART HOME implementate în toate apartamentele, încă din timpul construcției – sisteme de răcire, încălzire, umbrire, iluminat, irigații (doar pentru apartamente de la parter/penthouse), sistem automat de citire contoare, acces la camere de securitate și la sistemele audio).
Michael Topolinski III, fondatorul InteRo, adaugă: „Suntem încântați că am ajuns în această etapă importantă în călătoria noastră în domeniul imobiliar din România. Pajurei 3 Residence este o experiență în premieră pentru clienții români, oferind elemente de design de lux și inovație tehnologică de ultimă generație. Un astfel de concept unic trebuie să ofere o experiență de marketing pe măsură, unică și revoluționară, și exact acest lucru a creat echipa noastră de marketing și design coordonată de Ashton. Sunt mândru că InteRo își respectă promisiunea de a susține creșterea generală a pieței imobiliare din România în ceea ce privește standardele și responsabilitatea civică. Evenimentul de aseară – marea lansare a showroom-ului – a fost un eveniment memorabil și vreau să le mulțumesc partenerilor noștri și invitaților noștri pentru că ne împărtășesc entuziasmul”.
Aliniat la conceptul inovator Pajurei 3 Residence, Marea Lansare a fost un eveniment tehnologic, interactiv și distractiv, care a găzduit unele dintre cele mai reprezentative personalități din industria imobiliară românescă, precum și parteneri de top: SABON România, THE CONCEPT Real Estate Advisers, BuildGreen, Delta Studio, Modular Plus România, Bright Spaces, THRILL Republica, Chrono Rally Club, A2-Art To The Point, United Way România și MetaWealth.