Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Internetul recomandă Mirinda Ananas

Internetul recomanda Mirinda Ananas

Încearcă Mirinda Ananas, prima băutură născută pe internet

Vara aceasta, internetul recomandă Mirinda Ananas, aroma care a strâns cei mai mulți susținători în competiția Bătălia Aromelor. Odată cu lansarea primei băuturi născute pe internet, fanii Mirinda sunt invitați să își zăpăcească vara accesând aplicația Mirindizer, de pe www.mirinda.ro.

Astfel, portofoliul Mirinda se îmbogățește cu un nou sortiment, ales în cadrul Bătăliei Aromelor, dintre ananas și pepene. Mirinda Ananas a fost aroma votată de către 67% dintre consumatorii care și-au exprimat preferințele online, pe site-ul Mirinda și pe pagina de Facebook Mirinda România sau la acțiunile de sampling din prima parte a anului.

Internetul recomanda Mirinda Ananas

Cristi și Vlad Munteanu, vloggerii care au reprezentat taberele #SuntAnanas și #SuntPepene în cadrul Bătăliei Aromelor, rămân alături de Mirinda Ananas în calitate de ambasadori ai brandului. Aceștia îi invită pe fanii Mirinda să acceseze aplicația Mirindizer, de pe www.mirinda.ro, și să realizeze provocările, intrând astfel în cursa cu surprize pentru o vară zăpăcită împreună cu Mirinda Ananas.

Prima surpriză de pe Mirindizer este Meet-ul #SuntAnanas, care va avea loc pe 13 iulie, la Grand Cinema & More din Băneasa Shopping City. Evenimentul va reuni 40 dintre fanii care s-au alăturat concursului lansat de către Vlad și Cristi Munteanu, Nicole Cherry și Andra Gogan.

„Mirinda Ananas este o băutură cu totul aparte pentru că a fost lansată neconvențonal, prin implicarea activă a consumatorilor și a fanilor brandului, care și-au exprimat preferința sub hashtag-ul #SuntAnanas. Vlad și Cristi Munteanu au fost «zăpăciții» perfecți care au energizat întreg proiectul și au reușit să contureze într-un mod inedit personalitățile celor două arome. Băieții rămân cu noi și în cea de-a doua etapă a campaniei, care va fi marcată de o vară zăpăcită și de surprizele și provocările de pe aplicația Mirindizer. Așa că invit fanii să dea click pe Mirindizer și să-și zăpăcească simțurile împreună cu Mirinda Ananas!”, a declarat Diana Lupescu, Brand Manager CSD Flavours.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.