Sub sloganul „Solutia care te scoate din criza”, shop-ului de creatie Brightness Advertising a dezvoltat campania de promovare a programului Rent-to-Buy lansat de South Pacfic, companie ce opereaza pe piata imobiliara romaneasca din 2004, dezvoltand mai multe proiecte rezidentiale in zona de nord a capitalei.
Pentru a veni in intampinarea clientilor interesati de achizitia unei case in timpul crizei creditelor imobiliare, echipa Brightness a propus clientului o campanie de comunicare pregatita in exclusivitate pentru mediul online.
Astfel, companiile Brightness Advertising si South Pacific, impreuna cu colaboratorii lor, Mediacafé (reprezentant Yahoo! Solutions pentru România), ThinkDigital (reprezentant exclusiv de vanzari MySpace si Microsoft Advertising si a tehnologiei Eyeblaster) si divizia de media planning a Communique Media au ales să comunice acolo unde surfeaza oamenii de afaceri romani din grupul tinta vizat: campania s-a desfasurat intre 28 mai si 14 iulie atat pe site-uri romanesti de lifestyle sau tranzactii imobiliare, cat si pe site-uri premium internationale printre care retelele Yahoo, Microsoft Advertising si Oridian, pe reteaua socială MySpace, dar si in sistem „search” prin Google Adwords. In premiera pentru Romania, in banerele de internet au fost integrate spoturi video filmate in sistem HD cu dimensiuni de peste 7MB.
„Cand aproape toti jucatorii de pe piata comunica doar prin preturi si reduceri, noi am ales sa prezentam consumatorului o veritabila telenovela de vanzari in doua personaje, Gogu si Maria, care, pe parcursul a 6 episoade video difuzate cate unul pe saptamana, trec prin aceleasi probleme ca oricare dintre noi si se confrunta cu toate framantarile luarii unei decizii de cumparare tipice consumatorului potential. Personajele spulbera pe rand toate prejudecatile legate de programul Rent-to-Buy prin mici schite amuzante in care gasesc “Solutia care te scoate din criza” explica Bogdan Manea, Managing Partner Brightness Advertising.
Campania a făcut realmente senzatie in mediul on-line, rezultatele atinse după numai 25 de zile de difuzare depasind cu mult asteptarile: peste 2500 de lead-uri de vanzare (lead-ul se defineste ca numarul de utilizatori care si-au lasat datele pe site pentru a fi contactati de departamentul de vanzari), cu performante obtinute intre 100 si 200 de leaduri pe zi, pentru cele 117 apartamente disponibile in cele trei proiecte rezidentiale mai sus amintite. Numarul de vizitatori unici care au fost pana acum directionati catre website-ul www.southpacific.ro a depasit deja 365.000, iar ratele de click inregistrate pana in momentul de fata ajung chiar si pana la 8%, mai mult decât dublul mediei europene de 0.3%.
Referindu-se la rezultatele acestei campanii, Andrew Prelea, Chief Executive Officer South Pacific, completeaza: „Brightness a stiut sa ne convinga ca internetul este mijlocul de comunicare ce avantajeaza cel mai mult companiile in aceasta perioada de criza. Din acest motiv, tot ceea ce am realizat impreuna cu ei si partenerii lor – ThinkDigital si Mediacafé – reprezinta o netă desprindere de trecut si vorbeste despre idei, despre oameni si problemele lor, despre grija zilei de maine si despre cum poate South Pacific sa rezolve aceste probleme si sa le faca viata mai usoara. Brightness a dovedit ca vrea si ca poate”.
Echipa care a contribuit la realizarea acestui proiect este formata din: Andrew Prelea, Chief Executive Officer South Pacific, Geoff Spears, Sales and Marketing Director South Pacific; Ana Vasile si Alin Tatarca – copywriteri, Koma (Cristian Singiorzan) si Octav Campeanu – art directori, Bogdan Manea-Dragulin – Director de Creatie & regizor.
{mosloadposition user10}