Internetics anunță juriul ediției 2015
Juriul Internetics 2015 reuneşte 22 de specialişti în marketing online și este condus de Tony Högqvist, Executive Creative Director & Founder Perfect Fools din Suedia.
Pentru prima oară în istoria festivalului, membrii juriului selectați au avut ocazia de a-și invita omologii străini din departamentele europene de marketing să jurizeze împreună lucrările înscrise în competiție și să cunoască, cu această ocazie, piața și agențiile de digital din România.
Astfel, juriul noii ediții este format din: Alin Zăinescu – Co Founder Lovelty, Andreea Munteanu – Brand Manager ABSOLUT Pernod Ricard România, Andrei Lăscuț – Senior Brand Builder, Bogdan Savonea – CEO The Pole, Ciprian Postelnicu – Head of Media Department Telekom Group România alături de Gerhard Louw – Senior Manager International Media Deutsche Telekom AG, Corina Iordache – Digital Marketer Kiss FM, Magic FM, Rock FM, Crina Tenovici – Head of Data and b2b Communication Orange România, Florin Pravai – Agency&Youtube Lead Google România alături de Iwona Piwek – Branding Solutions and Innovations Lead CEE&GR Google, Iuliana Nedelcu – Senior Marketing Activation Manager My Coke The Coca-Cola Company, Laura Barbu – Brand & Marketing Communication Director Vodafone România, Marilena Bîrligă – Senior Marketing Manager Provident Financial, Monica Eftimie – Chief Marketing Officer KFC, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery și Paul România alături de Monica Pool – Marketing Director KFC Central & Eastern Europe, Radu Acsinia – Social Media Executive Samsung Electronics European HQ, Ruxandra Mocanu – Marketing Manager South Eastern Europe DISCOVERY NETWORKS CEEMEA alături de Stephen Royle – Creative Director DISCOVERY NETWORKS CEEMEA, Sergiu Gruiță – South East Europe Media Leader Procter&Gamble, Simona Hâncu – Marketing Manager Romania, Hungary, Moldova HTC CEE, Valentina Vesler – Director de Comunicare & PR Valvis Holding și Victor Kapra – Independent Online Consultant and Freelancer Journalist.
Membrii juriului Internetics vor urmări o serie de criterii, precum: conceptul şi strategia, integrarea în strategia de comunicare a brandului, eficienţa, design-ul, interactivitatea sau conţinutul.
Competiţia este deschisă agenţiilor şi diviziilor de online, dar şi companiilor care dezvoltă proiecte în zona digitală ori sunt beneficiari ai lucrărilor. Lucrările pot fi înscrise în competiție până pe 21 octombrie 2015, online, prin completarea formularului disponibil pe www.internetics.ro.
Începând de anul trecut, participanții au la dispoziție 7 categorii mari de concurs, care sunt împărțite la rândul lor în mai multe secțiuni: Culture, Communities, Web, Social Media, Mobile, Digital Brand Experience și Interactive Campaigns.
Pentru mai multe informaţii despre structura competiţiei şi despre juriul de anul acesta, puteţi accesa site-ul oficial al festivalului, www.internetics.ro.
Festivalul este susținut de Grolsch, Absolut, HTC și United Media.