Juriul Internetics 2008 a acordat 22 de premii în cele 30 de secţiuni de concurs ale celei de-a opta ediţii a festivalului. Cele mai eficiente proiecte online din România au fost premiate în cadrul Galei care a avut loc joi, 30 octombrie, în Club Bamboo, cu sprijinul Hostway.
În plus faţă de premiile pe secţiuni, juriul Internetics 2008 a acordat şi un premiu special în cadrul categoriei “Servicii” şi alte 5 premii speciale în cadrul categoriei “Publicitate şi comunicare”.
Lucrarea “FunGift.ro”, înscrisă în concurs la secţiunea “E-commerce cadouri şi flori”, a primit distincţia “Best of Show” în cadrul categoriei “Servicii”, în timp ce lucrarea “EuroArena”, înscrisă în categoria “Advergames”, a primit distincţia “Best of Show” în cadrul categoriei “Publicitate şi comunicare”. Tot în cadrul categoriei “Publicitate şi comunicare”, primul loc în clasamentul Agenţiilor înscrise în competiţie a revenit echipei de la Webstyler.
Microsoft România a continuat tradiţia premiilor speciale oferite în cadrul Internetics şi a oferit două premii extra concurs şi anul acesta.
“Premiul Microsoft pentru Inovaţie” a revenit lucrării “ZeList”, iar “Premiul Microsoft pentru User Experience” a revenit lucrării “Hippos”. Caştigătorii fiecărui premiu în parte au fost răsplătiţi cu: Instrumente de design si de dezvoltare – o subscripţie Visual Studio 2008 Professional with MSDN Premium, o subscripţie Microsoft Expression Professional Subscription şi două telefoane HTC Touch cu Windows Mobile, oferite de TCCM, distribuitor autorizat HTC în România.
Asociaţia IAB România a desemnat anul acesta drept „Webvertiser al Anului” două companii: Coca-Cola România şi L’Oréal România, în semn de recunoaştere a inovaţiei şi vizionarismului în ceea ce priveşte internetul ca mediu de comunicare.
Internetics 2008 s-a desfăşurat anul acesta cu sprijinul: Hostway, Cosmote, Microsoft, iNES, IAA România.
Asociaţia IAB România este partenerul Millenium Communications în organizarea competiţiei Internetics 2008. Este pentru al doilea an consecutiv când Asociaţia IAB România s-a implicat în organizarea festivalului care premiază eficienţa online din România. Asociaţia IAB România a oferit suport organizatorilor Internetics atât în formularea criteriilor de jurizare, cât şi în alcătuirea juriului ediţiei 2008.
{mosloadposition user10}