Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Internetics 2009, festivalul cu cel mai disputat trofeu din online-ul romanesc

Cea de-a IX-a ediţie Internetics şi-a desemnat câştigătorii. Cu peste 240 de lucrări înscrise în cadrul  celor trei categorii principale de concurs – “Site-uri, microsite-uri şi bloguri de promovare”, “Best use of” şi “Campanii interactive”, Internetics s-a dovedit festivalul cu  cel mai râvnit trofeu din online-ul românesc.

FourHooks a fost desemnată agenţia anului, adunând cel mai mare punctaj din concurs cu proiectele câştigătoare (Metropotam Interbelic – microsite, Discovery Metropotam, Metropotam Interbelic).

La categoria „Site-uri, microsite-uri şi bloguri de promovare”, care a atras şi cele mai multe înscrieri, respectiv 141 de lucrări, juriul a desemnat următorii câştigători: proiectul „Metropotam Interbelic – microsite”, înscris în competiţie de către agenţia FourHooks la secţiunea „Mâncare şi băutură” şi dezvoltat pentru clientul URSUS Breweries (subsidiara SABMiller) – Timişoreana, la secţiunea „Publicaţii şi media” – câştigător „Discovery Metropotam” , înscris de FourHooks pentru clientul DiscoveryNetwork şi la secţiunea „Servicii publice”- câştigători „Digital Zoo” înscris de My Web Interactive şi dezvoltat pentru clientul UPC, precum şi www.ioanid.com, dezvoltat de Kinecto pentru Gradiniţa Ioanid. Dintre aceştia, „Metropotam Interbelic – microsite” este marele câştigător al secţiunii, fiind distins cu aur.

În categoria “Best use of” s-a acordat un singur premiu proiectului „Lumea fără zero” pentru „Best use of advertising games”, înscris de Webstyler şi dezvoltat pentru clientul Coca-Cola.

La categoria “Campanii interactive” s-au desemnat trei câştigători: „Lumea fără zero” (Webstyler, Coca-Cola), secţiunea „Mâncare şi băutură”,  „Coşul zilnic” (Interactions pentru clientul Mega Image) la secţiunea „Retail şi comerţ electronic” şi „Metropotam Interbelic” (FourHook, URSUS Breweries). Dintre aceştia „Lumea fără zero” (Webstyler, Coca-Cola) şi „Coşul zilnic” (Interactions pentru clientul Mega Image) au luat argintul.

Juriul a acordat şi două premii speciale: //www.squish.ro/#/work_art pentru „Best use of technology” înscris de Senior Intercative şi dezvoltat pentru clientul Wrigley Balcan East şi premiul special pentru neconvenţional  „Internet:Medium of all Media” realizat de Braincap.
   
Juriul de bloggeri Internetics şi-a desemnat câştigătorii pentru „Best use of viral” – „Interviu Adi Despot – Reloaded” realizat de Metromind pentru Artmark, „Best use of advertising games” – www.seiful.ro dezvoltat de MediaPro Interactiv Games pentru apropo.ro şi alţi doi câştigători la „Best use of banners” – Anim’Est 2009 dezvoltat de Ogilvy Group pentru Animation Film Festival – Anim’Est şi “Canicula face bine la reducere” Initiative Media pentru Orange România.

Titlul de webvertiserul anului acordat de către partenerul principal al festivalului Internetics 2009 – IAB România – pe baza votului intern al membrilor IAB România, a revenit Orange România,  companiile nominalizate fiind Avon Cosmetics, LG Electronics, BCR si Vodafone România.

“Anul acesta, mai mult ca niciodatã s-a observat o crestere a standardelor juriului fatã de lucrãrile înscrise. Acest lucru s-a întâmplat datoritã sau poate din cauza unei ponderi mai mari a profesionistilor din marketing prezenti în juriu. Si credem cã mesajul pe care-l trimite astfel pieþei acest juriu format din acesti oameni, oricât de dezamãgitor ar fi pentru unii, ar trebui luat ca un semnal.

Important pentru industrie este sã observe ce apreciazã un om de marketing atât din punct de vedere al competenþelor unei agenþii dar ºi al relevanþei cifrelor din spatele unui proiect. Indiferent de cât de justificatã sau nejustificatã va fi consideratã aceastã lista atât de scurtã a câºtigãtorilor Internetics 2009, cel mai important  obiectiv al industriei ºi al proiectului nostru este acela de aduce mai mult focus ºi mai multe bugete în online-ul românesc. Iar acest lucru se poate face doar cunoscându-se cât mai bine, reciproc, toþi jucãtorii, agenþii sau clienþi, cu relele ºi bunele fiecãruia.” declară Andrei Borţun, general manager Millenium Communications, organizator Internetics.

Lista tuturor câştigătorilor este afişată online, pe www.internetics.ro, începând cu data de 13 noiembrie.

Cu o structură, juriu şi criterii noi, Internetics s-a repoziţionat anul acesta ca un festival de branding, marketing şi advertising online. Festivalul pune accentul pe soluţiile de comunicare oferite de agenţii clienţilor în contextul actual al pieţei. Scopul festivalului este de a creşte piaţa de comunicare online din România şi de a promova ideile creative şi strategice.

Festivalul se desfăşoară anul acesta cu sprijinul oficial al Cosmote, Samsung şi Ursus.

Internetics este un proiect Millenium Communications, companie înfiinţată în anul 1998, ca agenţie de Relaţii Publice. În prezent, Millenium are trei divizii separate: PR, BTL şi proiecte proprii – Internetics, AdPrint, Gala Societăţii Civile.

Bucuresti, 13.11.2009

{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.