Internetics crede în social media. Ediţia 2009 aduce pe lângă juriul format din specialişti de branding, marketing şi publicitate, un juriu secundar format din bloggeri. Lista finală a fost realizată de consultantul extern al festivalului din acest an – Victor Kapra.
Juriul de bloggeri este format din: Ionuţ Popa (www.ionutpopa.ro), Marius Sescu (www.mariussescu.ro), Alexandru Negrea (//buddha.voce.ro/), Cetin Ametcea (www.arhiblog.ro) şi Costin Cocioabă (www.refresh.ro). Ei îşi vor desemna propriii câştigători, principalele criterii de selecţie fiind: creativitatea, puterea ideilor şi inteligenţa în implementare.
„Cred că printre bloggeri găsim destui comentatori avizati ai internetului românesc, din simplul motiv că aceştia petrec mult timp online. Nefiind înregimentaţi 100% în business-ul online îi putem suspecta şi de o anumită obiectivitate. Mă bucur că am găsit în echipa Internetics multă deschidere în acest sens. Sunt sigur că ediţia din acest an va fi un succes”, a spus Victor Kapra, consultantul festivalului în acest an.
“Indiferent de cât de criticată este sau nu blogosfera românească, e tot mai evident că ea există, comentează şi creează trend-uri. Opiniile bloggerilor pot îngroapa o soluţie/idee de comunicare în mediul virtual sau o pot populariza enorm. Millenium construieşte un context în care 5 bloggeri (bucureşteni, timişoreni, ieşini) vor putea să judece creativitatea soluţiilor de comunicare utlizate în cazul lucrărilor înscrise în patru dintre secţiunile categoriei de Best Use of. Ce ne aşteptăm să obţinem prin acest demers? Critică constructivă, un feedback profesinalist şi un schimb de experienţă utilă. Vorbim în continuare de aceste lucrări din persepectiva creativităţii”, a concluzionat Raluca Băilescu, Director Divizia de Proiecte Millenium Communications.
Bloggeri vor acorda premii extra concurs la secţiunile Best Use of Advertising Games, Best Use of Banners, Best Use of Viral Video şi Best Use of E-mail Marketing.
Internetics 2009 este un festival de branding, marketing şi advertising, marca Millenium Communications, ce premiază inteligenţa online.
Înscrierile pentru festival încep la 1 septembrie 2009 şi se încheie la 1 octombrie 2009. Pot participa lucrări realizate până la data de 1 septembrie, încheiate sau aflate în curs de desfăşurare. Gala de premiere va avea loc pe 29 octombrie 2009.
Deja cunoscutul Internetics se adresează în continuare agenţiilor full service, de branding şi interactive, diviziilor de online şi shopurilor de design online. Festivalul pune accentul pe soluţiile de comunicare oferite de agenţii clienţilor în contextul actual al pieţei.
De-a lungul celor opt editii precedente, Agentia Anului la Internetics a revenit următoarelor agenţii: Webstyler (2002,2006,2007,2008), Green Pixel (2001,2003,2004) şi 2Fresh Design (2005).
{mosloadposition user10}