În mai puţin de o săptămână, concurenţii primei ediţii au strâns deja zeci de mii de vizualizări
Concurenţii primei ediţii a celui mai aşteptat show al momentului, X Factor, au stârnit interesul internauţilor încă din prima clipă. Clipurile cu prestaţiile concurenţilor din primul episod al megashow-ului X Factor au adus site-ului oficial X Factor, xfactor.a1.ro, peste 380.000 de vizualizări şi peste 500.000 de vizionări pe Youtube, în mai puţin de o săptămână.
X Factor România se numără printre cele mai active branduri din mediul online autohton. Românii au urmărit în număr foarte mare emisiunea, live, pe site-ul show-ului, în cele două zile în care a fost difuzată. Mai mult decât atât, clipurile cu prestaţiile concurenţilor din primul episod al megashow-ului X Factor au adus site-ului oficial X Factor, xfactor.a1.ro, peste 380.000 de vizualizări şi peste 500.000 de vizionări pe Youtube, în mai puţin de o săptămână.
Irina Florea, la doar 16 ani, a cucerit atât juriul X Factor, cât şi publicul megashow-ului cu dezinvoltura sa ieşită din comun, ajungând astfel fruntaşa topului celor mai populari concurenţi X Factor, cu peste 41.000 de vizualizări pe xfactor.a1.ro şi peste 54.000 de vizionări pe Youtube.
Pe locul doi, trupa Duo Voice îşi cucereşte fanii, interpretând emoţionant una dintre cele mai sublime single-uri ale lui Mariah Carey – I’ll Be There, fapt ce le-a adus tinerilor aproape 25.000 de vizualizări pe site-ul oficial xfactor.a1.ro şi peste 23.000 de vizionări pe Youtube.
Cireaşa de pe tort a ediţiei a fost călugăriţa Onorica Creţ, care a încercat să interpreteze o melodie a celebrei Celine Dion, însă într-o limbă total necunoscută. Votul negativ al juriului a nemulţumit-o pe măicuţă, concurenta ameninţându-i pe Mihai, Paula şi Adrian că au pus in pericol existenţa planetei, fapt ce a stârnit interesul publicului, care a plasat-o pe locul trei în topul celor mai populari concurenţi X Factor, cu aproape 15.000 de vizualizări pe xfactor.a1.ro şi peste 23.000 de vizionări pe Youtube.