Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Interbrew Romania – motor de crestere

pentru InBev in Centrul si Estul Europei

   
La finalul primelor 6 luni ale 2006, rezultatele concernului multinational InBev arata o crestere organica de 6%, comparativ cu primul semestru al anului anterior. Europa Centrala si de Est a fost unul dintre motoarele de crestere pentru InBev, procentele castigate in zona (+8,2) fiind datorate rezultatelor bune obtinute in Romania (+35%) si Serbia (+12%).

 

Interbrew Romania, filiala locala a InBev a inregistrat in primul semestru al 2006 o crestere volumica de 35% fata de aceeasi perioada a 2005, crestere de peste doua ori mai mai mare decat a pietei berii, care a atins 17% (sursa: INS). Conform datelor furnizate de MEMRB Romania, cota de piata a companiei a ajuns la 22%.

 “Prima jumatate a anului 2006 a adus vanzari record pentru Interbrew Romania. Am inregistrat cresteri relevante cu toate marcile noastre. Cel mai semnificativ succes pentru primul semestru al 2006 este Bergenbier, locul 1 in topul marcilor din Romania. Am continuat sa castigam teren in piata berii la PET, cu Bergenbier Q-Pack, Lowenbrau si Noroc PET, cota de piata a Interbrew in segmentul PET ajungand la 20,3 %, in crestere cu 4,8 puncte procentuale fata de prima jumatate a anului 2006, conform MEMRB spune Mihai Ghyka, Director General Interbrew Romania

Bergenbier, Lowenbrau si Noroc in ambalajul de succes al momentului: PET
Vanzarile de bere ambalata in PET au inregistrat cresteri spectaculoase in ultimii ani, in acest moment piata PET acopera 38% din totalul vanzarilor de bere din Romania si procentul este in crestere.

Interbrew a fost primul producator de bere din Romania care a lansat bere de calitate in ambalaj de tip PET. Q-Pack (pentru Bergenbier) este inovatia care a dat incredere consumatorului in berea la sticla de plastic. Ambalajul Q-Pack a fost special conceput pentru a impiedica dioxidului de carbon sa iasa din sticla si oxigenului sa intre in contact cu berea. Calitatea berii este astfel pastrata mai mult timp. In luna aprilie 2006 Interbrew a lansat Lowenbrau in PET, o oferta unica din punctul de vedere al consumatorului: bere germana de calitate, la PET.

Interbrew Romania este unul dintre cei mai activi producatori de bere de pe piata romaneasca, detinand in industria berii pozitia a 3-a, cu o cota de piata de 21,5 % la finalul anului 2005, conform datelor de retail audit MEMRB Romania. La sfarsitul anului 2005 cifra de afaceri a grupului Interbrew Romania a fost de 140 milioane Euro, cu volume de 2,6 milioane hectolitri si o valoare a investitiilor cumulate de peste 150 milioane Euro.

Interbrew Romania este filiala locala a concernului multinational InBev – numarul 1 in topul mondial al producatorilor de bere. Prezenta de 12 ani pe piata, Interbrew Romania produce marcile Stella Artois, Beck’s, Bergenbier, Lowenbrau si Noroc si importa specialitatile belgiene Leffe si Hoegaarden.

Bucuresti, 8.09.2006

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.