pentru InBev in Centrul si Estul Europei
La finalul primelor 6 luni ale 2006, rezultatele concernului multinational InBev arata o crestere organica de 6%, comparativ cu primul semestru al anului anterior. Europa Centrala si de Est a fost unul dintre motoarele de crestere pentru InBev, procentele castigate in zona (+8,2) fiind datorate rezultatelor bune obtinute in Romania (+35%) si Serbia (+12%).
Interbrew Romania, filiala locala a InBev a inregistrat in primul semestru al 2006 o crestere volumica de 35% fata de aceeasi perioada a 2005, crestere de peste doua ori mai mai mare decat a pietei berii, care a atins 17% (sursa: INS). Conform datelor furnizate de MEMRB Romania, cota de piata a companiei a ajuns la 22%.
“Prima jumatate a anului 2006 a adus vanzari record pentru Interbrew Romania. Am inregistrat cresteri relevante cu toate marcile noastre. Cel mai semnificativ succes pentru primul semestru al 2006 este Bergenbier, locul 1 in topul marcilor din Romania. Am continuat sa castigam teren in piata berii la PET, cu Bergenbier Q-Pack, Lowenbrau si Noroc PET, cota de piata a Interbrew in segmentul PET ajungand la 20,3 %, in crestere cu 4,8 puncte procentuale fata de prima jumatate a anului 2006, conform MEMRB spune Mihai Ghyka, Director General Interbrew Romania
Bergenbier, Lowenbrau si Noroc in ambalajul de succes al momentului: PET
Vanzarile de bere ambalata in PET au inregistrat cresteri spectaculoase in ultimii ani, in acest moment piata PET acopera 38% din totalul vanzarilor de bere din Romania si procentul este in crestere.
Interbrew a fost primul producator de bere din Romania care a lansat bere de calitate in ambalaj de tip PET. Q-Pack (pentru Bergenbier) este inovatia care a dat incredere consumatorului in berea la sticla de plastic. Ambalajul Q-Pack a fost special conceput pentru a impiedica dioxidului de carbon sa iasa din sticla si oxigenului sa intre in contact cu berea. Calitatea berii este astfel pastrata mai mult timp. In luna aprilie 2006 Interbrew a lansat Lowenbrau in PET, o oferta unica din punctul de vedere al consumatorului: bere germana de calitate, la PET.
Interbrew Romania este unul dintre cei mai activi producatori de bere de pe piata romaneasca, detinand in industria berii pozitia a 3-a, cu o cota de piata de 21,5 % la finalul anului 2005, conform datelor de retail audit MEMRB Romania. La sfarsitul anului 2005 cifra de afaceri a grupului Interbrew Romania a fost de 140 milioane Euro, cu volume de 2,6 milioane hectolitri si o valoare a investitiilor cumulate de peste 150 milioane Euro.
Interbrew Romania este filiala locala a concernului multinational InBev – numarul 1 in topul mondial al producatorilor de bere. Prezenta de 12 ani pe piata, Interbrew Romania produce marcile Stella Artois, Beck’s, Bergenbier, Lowenbrau si Noroc si importa specialitatile belgiene Leffe si Hoegaarden.
{mosloadposition user10}