pentru InBev in Centrul si Estul Europei
+ 31, 6% volume vanzari Interbrew Romania dupa 3 trimestre
Dupa primele 9 luni, rezultatele InBev arata o crestere organica de 4,6% fata de anul precedent, Europa Centrala si de Est continua sa fie unul dintre motoarele de crestere pentru InBev, cele 14,8 procente castigate in zona fiind datorate in principal rezultatelor bune obtinute in Romania (+ 31,6%), Rusia (+16,2%) si Ucraina (+22,5%).
Dupa primele 9 luni ale anului, Interbrew Romania a inregistrat o crestere volumica de 31,6% fata de aceeasi perioada a 2005, pe fondul cresterii pietei cu 20%. Conform datelor furnizate de MEMRB Romania, dupa 9 luni, cota de piata a companiei este 21,9%.
“Rezultatele se datoreaza in principal succesului obtinut cu marca Bergenbier, care inregistreaza cresteri de vanzari mai mari decat cresterea pietei berii in primele noua luni, pozitiei noastre puternice in segmentul premium cu Stella Artois si Beck’s, care impreuna au o crestere de 24,5% si evolutiei spectaculoase in segmentul berii imbuteliata la PET, cu Bergenbier in ambalajul revolutionar Q-Pack si Lowenbrau si Noroc PET” a spus Mihai Ghyka, Director General Interbrew Romania.
Interbrew a fost primul producator de bere din Romania care a lansat bere de calitate in ambalaj de tip PET. Q-Pack (pentru Bergenbier) este inovatia care a dat incredere consumatorului in berea la sticla de plastic. Ambalajul Q-Pack a fost special conceput pentru a impiedica dioxidul de carbon sa iasa din sticla si oxigenul sa intre in contact cu berea. Calitatea berii este astfel pastrata mai mult timp. In luna aprilie 2006 Interbrew a lansat Lowenbrau in PET, o oferta unica din punctul de vedere al consumatorului: bere germana de calitate, la PET.
Interbrew Romania este unul dintre cei mai activi producatori de bere de pe piata romaneasca, detinand in industria berii pozitia a 3-a, cu o cota de piata de 21,5 % la finalul anului 2005, conform datelor de retail audit MEMRB Romania.
{mosloadposition user10}