Socialbakers a comparat rata de interactiune ale celor mai mari 10 branduri de pe Facebook in cadrul acestei retele cu cea pe Twitter in ultima luna. Cele doua retele ofera modalitati diferite de comunicare asa ca nu este surprinzator ca modul de interactiune a diferit.
Facebook inseamna o relatie exclusiva
Comunicarea pe Facebook permite o mai mare interactiune pentru ca fanii pot dialoga cu brandurile, pot gasi continut interesant in albumele lor, in linkurile oferite etc. Reteaua le ofera fanilor sentimentul de exclusivitate. Facebook este un instrument foarte bun pentru marcile care doresc sa creeze o relatie cu fanii lor.
Continutul de pe Twitter ajunge la mai multi oameni
Twitterul limiteaza mesajele la 140 de caractere, insa ofera posibilitatea de a avea mai multe actualizari si aduce mesajul catre un public mult mai mare decat paginile de Facebook. Twitter este bun pentru brandurile care au nevoie de o diseminare mare a informatiei, promovarea ideilor etc.
Branduri cu interactiune mai mare pe Facebook
Conform analizei celor de la SocialBakers, brandurile cu interactiune mai mare pe Facebook sunt Starbucks, Redbull, Converse, Playstation, iTunes si McDonald´s.
Branduri cu interactiune mai mare pe Twitter
Aceeasi analiza a aratat ca biscuitii Oreo si Skittles au avut o interactiune mai mare pe Twitter pentru ca Oreo a sarbatorit 100 de ani si si-a invitat urmaritorii sa povesteasca momente si ritualuri cu Oreo (lucru intrebat si pe Facebook, dar probabil Twitter ofera mai multa spontaneitate), iar Skittles are niste tweeturi care par ca te duc cu gandul la "cu cat mai absurd, cu atat mai bine".
Grad de interactiune identic pe cele doua retele
Da, a existat si un asemenea capitol, Coca-Cola si Pringles fiind marcile care au avut un grad de interactiune identic pe cele doua retele pe Facebook si pe Twitter.