Cu patru premii obţinute în concurs, inclusiv premiul pentru cea mai bună campanie a anului, la care se adaugă două nominalizări, agenţia Interactions a fost desemnată marea câştigătoare a IAB Mixx Awards Romania, parte a ICEE Fest.
„În acest moment avem cel puţin un premiu sau nominalizare în competiţii importante pentru aproximativ 80% dintre brandurile pentru care lucrăm sau pentru care am lucrat – Mega Image, Kit Kat, SEAT, Groupama, Clickshop, Joe, Mediapost Hit Mail, Mobexpert şi Maggi. Obiectivul pentru anul viitor ar fi sa ajungem cat mai aproape de 100%! Felicitări pentru reuşită întregii noastre echipe: Irene Catan, Roxana Nita, Courtney Moreira, Roxana Sava, Alice Mihalache, Andreea Stan, Adriana Postescu, Diana Angheluta, Catalina Ilie, Catalin Raescu, Daniel Nicorescu, Radu Dalbea si Andrei Pop.”, a declarat Adrian Alexandrescu, Managing Partner Interactions.
Proiecte câştigătoare Interactions la IAB Awards:
· Brand Awareness & Positioning – Grădina Mega Image
· Direct response & Lead Generation – SEAT Webshop
· Experimental & Innovative Campaign – Kit Kat, Ştirile de la fără 5
· Best Digital Campaign – SEAT Webshop
Nominalizări Interactions la IAB Awards:
· Cross media integration – Mega Image, Quriozităţi
· Mobile Apps – Mega Image