Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Interactions aniverseaza 5 ani de activitate

● Prioritatea pentru viitor: creşterea portofoliului de proiecte de dialog pe termen lung cu consumatorii

În ianuarie, Interactions sărbătoreşte 5 ani de la înființare, perioadă în care a reuşit să se impună pe piaţa de comunicare digitală ca un brand respectat, cu o bună reputaţie şi un portofoliu stabil de clienţi.

Astăzi, agenţia se mândreşte cu o echipă formată din 13 oameni, fiecare cu experienţă semnificativă în comunicarea online, cu un portofoliu de branduri apreciate și cu peste 20 de premii creative câştigate pentru 11 branduri diferite (precum și alte 10 nominalizări).

Într-un clasament al agențiilor interactive din România, Forbes plasa Interactions în top 10.

„Aproape jumătate din business-ul nostru înseamnă proiecte mari de dialog cu consumatorii, contractate pe termen lung. Suntem norocoși să avem în portofoliu asemenea programe de importanţă strategică. Avem în plan să ne consolidăm această poziţionare şi în perioada următoare. Este cu atât mai importantă, într-un context în care majoritatea acțiunilor sunt mai degrabă punctuale”, a declarat Adrian Alexandrescu, Managing Partner Interactions.

Este de menţionat că Interactions a fost printre primele agenţii care au folosit o structură fixă a unui site de promoţie de consumatori, bazată pe analize de uzabilitate. Totodată, a propus o abordare diferită a paginilor de brand în social media (Facebook), alegând să genereze pentru paginile pe care le administrează conţinut personalizat, de calitate. De exemplu, în ultimii 2 ani, pentru pagina de Facebook KitKat, Interactions a generat peste 500 de posturi, o mare parte dintre ele putând fi considerate un “ad” în adevăratul sens al cuvântului.

Printre proiectele cu care agenția se mândrește se mai numără: aplicaţia de Facebook Grădina Mega Image (una dintre cele mai complexe aplicaţii de Facebook dezvoltate în România pentru o campanie de brand), seria de campanii online Mega Image, SEAT webshop (magazinul online al mărcii SEAT) sau paginile de Facebook pentru Kit Kat şi Mega Image.

Pentru a marca evenimentul, Interactions a adăugat pe site-ul propriu o secțiune aniversară unde recapitulează, în stilul propriu, perioada 2009-2013. Mai mult, îi aminteşte în semn de apreciere pe toți cei care le-au fost aproape în acești 5 ani: branduri pentru care au lucrat, persoane de contact de la clienți, furnizori, parteneri, jurnalişti și nu în ultimul rând foști şi actuali angajați.

Bucuresti, 30.01.2014
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.