“Zi-ne pretul, ia-ne premiul”
* Campania a atras deja 4660 de fani pe Facebook
Interactions a semnat cea mai nou lansata campanie online a Mega Image sub sloganul “Zi-ne pretul, ia-ne premiul”, construita in jurul ideii de “preturi mici”. Promotia s-a desfasurat timp de o luna sub forma unei provocari lansate consumatorilor de a ghici pretul produselor Mega Image. In fiecare zi, un pret corect sau cel mai apropiat de cel real a fost premiat cu un bon de cumparaturi in valoare de 100 de RON, automat dublat in cazul in care consumatorul era si fan Mega Image pe Facebook (bonus de prietenie).
“Obiectivul nostru a fost sa comunicam preturile mici din Mega Image. Am considerat insa ca doar un enunt sec “avem preturi mici” nu este suficient. Astfel ca i-am provocat pe consumatori sa ghiceasca chiar ei pretul corect, pentru a se convinge personal de mesajul transmis”, a declarat Adrian Alexandrescu, Managing Director Interactions. “Platforma online dedicata promotiei a jucat doua roluri esentiale: primul a fost acela de a trezi curiozitatea consumatorilor si de a-i determina sa se inscrie in concurs, iar al doilea a fost de a sustine noua pozitionare Mega Image drept o retea de magazine unde consumatorii nu gasesc oferte sau promotii speciale care dureaza doar cateva zile, ci preturi mici care se mentin pe tot parcursul anului. In plus, am mizat si pe cresterea traficului in magazine provenit dinspre participantii care doreau sa ghiceasca pretul cu exactitate.”
Promotia “Zi-ne pretul, ia-ne premiul!”, care tocmai s-a incheiat, face parte din campania de comunicare a Mega Image, dezvoltata sub sloganul “Preturi mici tot timpul.” Conceptul creativ pentru componenta de online si strategia web Mega Image au fost realizate de Interactions.
“Preturile “bomba” si hiperofertele nu sunt componente ale strategiei noastre de marketing. Din contra, incercam sa mentinem un nivel scazut al preturilor pe tot parcursul anului, pentru a veni in intampinarea nevoilor consumatorilor nu doar prin proximitatea magazinelor si calitatea produselor, dar si prin preturi mici si constante”, a declarat Raluca Pavel, Marketing Manager Mega Image. “A fost interesant de observat cum, daca la inceputul campaniei preturile vehiculate de participanti au fost mult mai mari decat cele adevarate, spre final consumatorii au inceput sa perceapa preturile din magazine mai aproape de realitate.”
Din echipa care a lucrat la campanie au facut parte: Raluca Pavel – Marketing Manager, din partea Mega Image; Andreea Stan – Account Manager, Adriana Postescu – Account Executive, Diana Angheluta – Content Manager, Denisa Armasu – Head of Creative Department, Radu Ghitulescu – Senior Art Director, Boris Dobre – Junior Art Director, Catalina Ilie – Web Designer, Radu Dalbea – Software Developer, Andrei Pop – Head of Technical Department si Adrian Alexandrescu – Managing Director din partea Interactions.
Interactions este o agentie de comunicare interactiva, specializata in servicii de e-CRM: dezvoltare de strategie, servicii creative, implementare si administrare de campanii de relationare cu consumatorii, web development si analiza/ interpretare de date.