Milano, 17 februarie 2016 ─ FC Internazionale şi Pirelli au confirmat că se află în stadiul de finalizare a unui nou acord de sponsorizare pe cinci ani, în cadrul unei relaţii pe termen lung între cele două entităţi. Înţelegerea financiară include o componentă fixă şi una variabilă, bazată pe performanţele sportive ale echipei de fotbal.
Marca Pirelli se regăseşte pe tricourile echipei Nerazzuri de un număr record de 20 de ani, iar înţelegerea preliminară, odată finalizată, va extinde acest număr de ani la 25. Asta face ca acordul de sponsorizare să fie unul din cele mai longevive din istoria fotbalului la nivel de cluburi europene majore. Această relaţie de lungă durată se bazează pe încredere şi pe relaţia de apropiere pe care Internazionale şi Pirelli au construit-o în lunga perioadă de parteneriat de succes, fapt care a permis întărirea ambelor mărci în Italia şi în străinătate, în special pe pieţe importante cum ar fi China.