Te pui cu blondele? a fost aseară lider incontestabil de audienţă
Inteligenţa e sexy. O dovedesc audienţele înregistrate aseară de Te pui cu blondele?. Cel mai longeviv format de tip quiz reprezintă în continuare prima opţiune pentru cei mai mulţi telespectatori. 1.607.000 români din mediul urban au privit aseară în minutul de aur confruntarea dinte Corneliu Vadim Tudor şi armata blondelor. Dan Negru rămâne liderul divertismentului de calitate.
Ediţie de excepţie aseară la Te pui cu blondele? Invitatul special al lui Dan Negru a fost Corneliu Vadim Tudor, chiar dacă nu le-a învins pe blonde, le-a oferit o lecţie de cultură generală, şi a condimentat emisiunea cu replicile sale acide şi chiar cu un pamflet, scris anume pentru Dan Negru. Toate acestea au ţinut în faţa telespectatorilor cei mai mulţi români, impunând postul Antena 1 pe primul loc în clasamentul televiziunilor din România.
Emisiunea prezentată de Dan Negru a înregistrat aseară un rating mediu de 9.3 procente la nivel urban şi o cotă de piaţă de 17.7%, Antena 1 devansând astfel postul Pro Tv care la nivelul aceluiaşi target şi în acelaşi interval orar a înregistrat doar 6.5% rating şi 12.4 share. Locul al treilea în clasamentul audienţelor a fost ocupat de postul Sport.ro, cu o audienţă medie de 4.1 procente.
În minutul de aur 22.08, Antena 1 a fost urmărită de 1.607.000 de telespectatori din mediul urban, un număr de aproape patru ori mai mare decât al celor care la aceeaşi oră urmăreau programul oferit de Pro Tv.
De mai bine de 18 ani, Antena 1 este unul dintre cei mai importanţi competitori pe piaţa media din România, statut câştigat prin respectul pentru telespectatorii pe care i-a ţinut mereu aproape. Cu o echipă de oameni deosebiţi în spatele camerelor, cu vedete îndrăgite şi formate de succes, Antena 1 îşi menţine poziţia de lider în programe de divertisment, dând viaţă spectacolului şi oferind inspiraţie pentru milioane de telespectatori. Antena 1 face parte din cel mai important grup de media românesc, dezvoltat organic din resurse proprii, pentru care performanţa rămâne o valoare constantă.
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe targetul all urban
Perioada 28 martie 2012