Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Integrisoft Solutions reunește peste 80 de reprezentanți ai factorilor de decizie din administrația publică locală pentru a dezbate care sunt soluțiile optime pentru digitalizare a fluxurilor de lucru cu cetățenii

Alexandru Soare, Director Comercial Integrisoft Solutions

Integrisoft Solutions, furnizor de aplicații software cu experiență de peste 20 ani în administrația publică locală, anunță organizarea conferinței naționale cu tema „Digitalizarea fluxurilor de lucru în administrația publică locală”. La eveniment au participat peste 80 de persoane, factori de decizie din primării și alte instituții publice. Evenimentul a avut loc la Sinaia, în perioada 2-4 august 2021 și în cele două zile au fost prezentate modele de bună practică existente deja în anumite instituții, iar participanții au fost instruiți în adoptarea celor mai bune soluții digitale de interacțiune între instituție și cetățeni.

Conferința a reunit primari, vice-primari, directori IT, inspectori de taxe și impozite, funcționari cheie din instituții răspândite în toate zonele din România. Printre zonele reprezentate se numără: București, Bacău, Buzău, Botoșani, Dolj, Gorj, Tulcea, Brașov etc. Principalele subiecte de dezbatere au fost soluțiile de Document Management, Registratură online, aplicație mobilă de comunicare cu cetățenii și aplicație mobilă de management în interiorul instituției (indicatori de performanță).

Subiectele de discuție au inclus detalierea funcționalităților unor soluții digitale de document management cum ar fi Avansis.Documente avansis.documente – Integrisoft, o soluție de comunicare online cu cetățenii – Avansis Online Avansis ONLINE – Primăria Digitală (primaria-digitala.ro) și o aplicație mobilă folosită în relația cetățean instituție, dar și pentru a monitoriza indicatorii de performanță stabiliți în cadrul instituției.

„Participanții au avut acces la informații despre pașii care trebuie urmați pentru a elimina cozile de la ghișeu și a optimiza resursele instituției, au descoperit cum își pot crește gradul de încasare și în același timp să reducă evaziunea fiscală, dar și cum să creeze un mediu mai atractiv pentru investiții în zonele de unde proveneau. Mă bucur mult că am reușit să stârnim interesul autorităților locale din atât de multe zone ale României și că ne-am atins obiectivul de a aduna oameni cheie cu putere de decizie, care să facă schimb de experiență și să împărtășească modele de bună practică în digitalizarea instituțiilor”, a declarant Alexandru Soare, Director Comercial Integrisoft Solutions.

Alexandru Soare, Director Comercial Integrisoft Solutions
Alexandru Soare

În legătură cu Registratura Electronică și Managementul Documentelor s-au detaliat următoarele:

  • Registratură
    – Tipuri de documente care pot fi înregistrate
    – Tipuri de registre și utilitatea lor
    – Constituirea dosarelor și gestionarea conținutului
  • Managementul documentelor:
    – Repartizarea documentelor înregistrate
    – Comunicarea interdepartamentală și activitatea colaborativă
    – Fluxuri de lucru predefinite
  • Arhivare electronică:
    – Scanarea, atașarea, stocarea și utilizarea fișierelor în format electronic
  • Sistem integrat:
    – Avansis.Documente, componentă a sistemului integrat Avansis și importanța includerii lui în infrastructura curentă
  • Alte funcționalități indispensabile ale Avansis.Documente, dedicate eficientizării activității

Soluția de comunicare online cu cetățenii Avansis Online

  • Registratura online:
    – Tipuri de cereri și documente care pot fi depuse și obținute în mediul online
    – Prelucrarea cererilor depuse de cetățeni, de către angajații instituției
  • Servicii taxe și impozite online:
    – Tipuri de cereri și documente care pot fi depuse și obținute în mediul online
    – Prelucrarea cererilor depuse de cetățeni, de către angajații instituției
  • Sistem integrat:
    – Avansis Online, componentă a sistemului integrat Avansis și importanța includerii lui în infrastructura curentă
  • Alte funcționalități indispensabile ale Avansis Online, dedicate construirii unei relații transparente și de încredere cu cetățeanul

Conferință Integrisoft Solutions

Aplicația mobilă Avansis Mobile cetățean (Amc)

– Plata obligațiilor fiscale
– Verificarea stadiului documentelor depuse la registratura instituției
– Mesaje de interes public
– Programări la serviciile administrației (cele care lucrează în baza programării)
– Plata taxelor fără debit (disponibil din toamna 2021)
– Obținere CF (disponibil din toamna 2021)

Aplicația mobilă Avansis Mobile instituție (Ami)

– Centralizator informații
– Indicatori de performanta predefiniți
– Platforma web
– Centralizator informații
– Publicare automată informații de interes public

La finalul evenimentului, toți participanții au primit certificate de participare, care atestă participarea la aceste workshop-uri lucrative, care au ca scop instruirea celor care pot lua decizii în ceea ce privește digitalizarea fluxurilor de lucru din instituțiile de care aparțin.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.