Clienții acestor magazine pot să-și finanțeze instantaneu achizițiile prin serviciul „Cumperi acum, plătești mai târziu” de la Mokka;
Mokka este un serviciu omnichannel, disponibil atât în magazinele online, cât și în cele fizice.
Mokka, providerul de servicii fintech de tipul „Cumperi acum, plătești mai târziu” (Buy Now, Pay Later/BNPL) lider în Europa Centrală și de Est, este disponibil din luna martie și în magazinele Boutique Mall, Decovil, Rabeco, Fashiondrop și Kinder Auton Navomix si Candelicious. Funcționând deja, la nivel de grup, în mai mult de 7.500 de magazine partenere, Mokka include în portofoliul său încă de anul trecut parteneriate cu retaileri de top din România precum Mobexpert, Lensa, CCC, Humanic, Noriel, Ideall sau GoMag.
Serviciul „Cumperi acum, plătești mai târziu” se profilează ca unul dintre favoritele segmentului fintech nu numai în România, ci în întreaga lume. Estimat să ajungă la o valoare globală de 995 de miliarde de dolari până în 2026 conform unui raport al Juniper Research, „Cumperi acum, plătești mai târziu” este un serviciu preferat atât de retaileri, cât și de clienții magazinelor datorită beneficiilor pe care le aduce intregului proces de achizitie. Atat Retailerii online cât șioperatorii magazinelor fizice descoperă că prin integrarea soluției financiare Mokka la check-out si la casele de marcat se reduce rata de abandon a coșului de cumpărături, iar valoarea medie a tranzacțiilor crește. Cât despre beneficiile aduse clienților, aceștia au la dispoziție o metodă de finanțare instantă a achizițiilor, fără comisioane ascunse și extrem de flexibilă. Fiecare client își poate adapta ratele conform preferințelor sale și valorii coșului de cumpărături.
„Cumperi acum, plătești mai târziu cunoaște o dezvoltare explozivă la nivel mondial. Este soluția de plată preferată de nativii digitali, tinerii în jurul vârstei de 30 de ani. Nu este așadar o surpriză că tot mai mulți retaileri de top doresc să pună la dispoziția clienților lor această modalitate de plată nu atât a viitorului, cât a momentului prezent, aș putea să spun”, explică Alexandru Balaci, CEO Mokka România. „Ne bucură faptul că retaileri precum Boutique Mall, Decovil, Rabeco, Fashiondrop și Kinder Auto, activi în domenii preferate de cumpărătorii din România, au luat decizia de a implementa serviciul Mokka. BNPL reprezintă un trend a cărui forță nu mai poate fi ignorată”, mai spune Alexandru Balaci.
CEO-ul Mokka România precizează că prioritatea companiei pentru anul în curs o reprezintă creșterea bazei de parteneri comerciali, a notorietății noilor produse financiare care vor fi lansate în 2022, cât și îmbunătățirea infrastructurii de business.
Mokka este unul dintre jucătorii regionali importanți pe segmentul BNPL. Compania înregistrează mai mult de 10 milioane de clienți unici în țările în care este prezentă și are peste 7.500 de magazine partenere, din categorii variate, de la electronice și mobilă, la bijuterii, articole pentru copii sau modă. Anul trecut, cifra de afaceri a companiei care furnizează serviciul Mokka a fost de 40 de milioane de dolari.