Începând cu data de 01 Ianuarie 2010, Cristian Mihalache, în prezent Director de Business Development al grupului Intact Media, va conduce interimar departamentul de vânzări de publicitate aferent posturilor TV: Antena 1, Antena 2, Antena 3, Euforia TV,GSP TV și Antena Internațional .
Numirea lui Cristian Mihalache face parte din noua strategie a grupului INTACT MEDIA GRUP prin care vânzările de publicitate TV urmează să fie internalizate prin intermediul unui departament de vânzări care va deveni operațional începând cu anul 2010. Până la finele anului 2009, toate contractele de publicitate aflate în derulare vor fi administrate în continuare de CLIR Media.
Cu o experienţă de peste 15 ani în zona de media şi advertising, din care ultimii şapte ani în presa scrisă (Advertising Sales Director la Evenimentul Zilei şi Capital), Cristian Mihalache este activ în media si publicitate din anul 1993.
A început cariera în 1993 la Plus Advertising (acum Lowe & Partners), următorul pas fiind acela de Executive Director la Total Media Shop. Părăsește pentru o scurtă perioadă vânzările de publicitate în 1995, pentru postul de Marketing Director, Parametru (importator și distribuitor Brenac), de unde revine în publicitate la Focus Publicis, Business Development Manager 95 – 97, iar mai apoi Initiative Media 97-98. A mai activat în perioada 1998-2000 în Monopoly Media (outdoor company) ca Director Executiv, Omega Press Investment – Departamentul de Advertising, în 2000-2001 și Betacons – 2001.
A fost Director de Publicitate la Evenimentul Zilei între 2001 și 2006 și a coordonat vânzările de publicitate pentru Capital între 2006-2008.
A urmat facultatea de Management din cadrul Academiei de Studii Economice și în 2008 a absolvit programului EMBA din cadrul Asebuss.
{mosloadposition user10}