Germanos Romania, cel mai mare retailer telecom, parte a grupului COSMOTE, anunţă lansarea unui nou spot TV din cadrul campaniei de comunicare „Expertiza Germanos” în care doi instalatori discută despre caracteristica „bluştuţ” a telefoanelor mobile.
Daniel Buzdugan joacă din nou dublu rol în acest spot, în care doi instalatori discută despre caracteristicile telefonului mobil al unuia dintre ei, folosind eronat termenul „Bluetooth” ca „bluştuţ”, dar fără a avea habar de fapt la ce se referă. Personajele interpretate de Buzdugan trag concluzia că „bluştuţ” se referă la un „ţeavă” inclusă în telefonul mobil care le permite „băieţilor cu ochi albaştri” să îi spioneze pe cei ce vorbesc la telefonul mobil, aluzie la perioada de dinainte de 1989, când sintagma îi nominaliza pe membrii poliţiei politice.
Spotul TV este parte a noii campanii de comunicare lansate de Germanos în luna martie, care pune accentul pe expertiza consultanţilor de vanzări din magazine. Ideea de a-l distribui pe Daniel Buzdugan în aceasta campanie a luat naştere din relaţia specială dintre actor şi brandul Germanos, acesta interpretând cu mare succes vocea căţelului Cookie din campania de comunicare anterioară. În plus, luând în calcul versatilitatea lui Buzdugan, conceptul de dublu rol s-a potrivit ca o mânusă. Ca o curiozitate, Buzdugan este singurul actor român de până acum distribuit în dublu rol într-o reclamă TV. Spotul „bluştuţ” este cel de-al doilea din noua serie de reclame TV a Germanos, după primul spot în care Buzdugan a jucat dublu rol, de bunică şi de nepot.
„Conceptul campaniei se bazează pe utilizarea greşită a termenilor tehnologici de către o parte dintre consumatori, Germanos reprezentând locul unde aceştia sunt invitaţi să afle mai multe despre noile produse şi servicii de tehnologie mobilă. Îi invităm pe români în magazinele noastre, unde peste 1.000 de consultanţi de vânzări le stau la dispoziţie pentru a le oferi cele mai utile informaţii. Astfel, în luna mai Germanos face o invitaţie tuturor celor interesaţi de tehnologia Bluetooth precum şi celor care doresc să profite de super oferta comercială: peste 40 de modele de telefoane mobile cu Bluetooth încorporat, disponibile la preţul de numai 1RON cu abonamentele COSMOTE Full Option”, a declarat Adelina Păsat, marketing manager Germanos Telecom România.
Pentru a spori şi mai mult impactul spoturilor, la realizarea replicilor personajelor interpretate de Daniel Buzdugan, Germanos şi agenţia de publicitate Ogilvy au colaborat cu Cătălin Mireuţă, actor şi scenarist, membru al grupului Divertis. Spoturile au fost regizate de Răzvan Mărculescu, producţia a fost asigurată de Rollin Film, iar echipa, cu tot cu figuranţi, a avut peste 100 de persoane.
Prin noua campanie de comunicare, Germanos Telecom România urmăreşte să-şi consolideze poziţia de retailer expert în telefonia mobila, în paralel cu creşterea susţinută a reţelei de magazine din ultimii doi ani.
Germanos este specializat în comercializarea de produse şi servicii de telefonie mobilă precum şi alte produse digitale sau asociate: telefoane fixe, camere foto şi video, carduri de memorie, respectiv de servicii de telefonie mobilă COSMOTE, fixă şi de internet de la Romtelecom.
Gama de serivicii oferită de Germanos Telecom România include: G-Garanţie pe viaţa – garanţie pe toată durata utilizarii telefonului mobil, G-agenda plus – transferul conţinutului multimedia dintr-un telefon mobil în altul, G-service tehnic, G-plata facturilor – pentru serviciile Cosmote şi Romtelecom, G-creditare – posibilitatea achiziţionării produselor în rate sau G-ticket – bilete la marile evenimente.
Germanos deţine în prezent cea mai mare reţea de service tehnic de telefoane mobile din România. În fiecare magazin Germanos se pot efectua gratuit constatări şi reparaţii simple, verificarea şi regenerarea acumulatorilor telefoanelor mobile şi actualizări gratuite de software pentru telefoanele de ultimă generaţie aflate în garanţie.
{mosloadposition user10}