În parteneriat cu Galeriile Lafayette, DIESEL prezintã în avanpremierã colecţia SS22 semnatã de Martens, printr-o instalaţie pop-up dedicatã proiectului, care poate fi vãzutã între 20 septembrie şi 9 octombrie 2021.
Abordând ADN-ul DIESEL, Martens afişeazã o selecţie de imagini ce reprezintã curajul & valorile îndrãzneţe şi universale ale brandului. Incluziunea devine mesajul provocator ce stã la baza etosului Diesel For Successful Living.
Decupajele, care prezintã un set divers de personaje din viaţa realã, sunt reprezentate în imagini gigantice 2D, inspirate de vechile panouri publicitare de la Hollywood.
Articole recomandate:
Comisia aprobă o nouă indicație geografică din România
Diesel Pre-Spring 2025
DS, 70 de ani de istorie
“Garden of Lights” România – Destinațiile de top ale acestui sezon au atras peste 170.000 de vizitat...
O nouă tendință pentru păr: coada de cal slick back
De Ziua Internațională a Scrisului de Mână scriem împreună un capitol al solidarității pentru Fundaț...
Saboții tăi Crocs. Povestea ta. Lumea ta.
Mic tratat de botanică al zânelor, o incursiune magică în universul plantelor și al beneficiile lor ...