În parteneriat cu Galeriile Lafayette, DIESEL prezintã în avanpremierã colecţia SS22 semnatã de Martens, printr-o instalaţie pop-up dedicatã proiectului, care poate fi vãzutã între 20 septembrie şi 9 octombrie 2021.
Abordând ADN-ul DIESEL, Martens afişeazã o selecţie de imagini ce reprezintã curajul & valorile îndrãzneţe şi universale ale brandului. Incluziunea devine mesajul provocator ce stã la baza etosului Diesel For Successful Living.
Decupajele, care prezintã un set divers de personaje din viaţa realã, sunt reprezentate în imagini gigantice 2D, inspirate de vechile panouri publicitare de la Hollywood.
Articole recomandate:
Cadouri corporate Sabon - Pentru o atmosferă de afaceri destinsă și rafinată
Constar Grup finalizează consolidarea Palatului Telefoanelor din București, un proiect de referință ...
Ambasadorul global Diesel, Damiano David şi directorul de creaţie Glenn Martens îşi unesc forţele pe...
România amorțită: o radiografie a educației la sat, din perspectiva părinților și copiilor. Cum pute...
Cele mai hot articole din colecția Reserved STUDIO
La aniversarea primilor 7 ani de activitate, Franciza RO concept OSCAR ajunge la 90 de benzinării
Rowenta România lansează HAIR THERAPIST™, soluția inovatoare pentru îngrijirea părului deteriorat
OPPO Find X8 Pro se lansează în Europa, fiind echipat cu camere Hasselblad de nivel ultra, ColorOS ...