Secolul XXI este timpul transformarilor rapide pentru afaceri. Necesitatea pentru adaptare si inovatie ca modalitati de a supravietui competitiei acerbe de pe piata duce la cautarea permanenta de abordari noi.
Venind in intampinarea noilor tendinte in comunicare si business, Evensys organizeaza, in colaborare cu Starcom Media Romania, Inspire 2008, eveniment care se va desfasura in perioada 21- 22 noiembrie 2007 la hotel Marriott din Bucuresti. Aceasta ocazie va fi un prilej pentru profesionistii din marketing si mediul de afaceri local si international de a dezbate oportunitatile pe care noile mijloace de comunicare le deschid companiilor de pe piata.
“Traversam o perioada in care doar companiile creative si flexibile reusesc sa se mentina in frunte. In lipsa unor strategii de comunicare si business deschise inovatiei si adaptarii la noile realitati de pe piata, companiile nu vor putea fi competitive. Dar unde putem gasi idei proaspete si creative care sa transforme compania? Si cine sunt cei care ne pot indruma in directia cea buna? Tocmai aceste probleme vor fi puse in discutie de Inspire 2008, eveniment care isi propune sa vina in ajutorul companiilor cu idei noi si solutii inovative in marketing si business.”- Dana Dumitrescu- Managing Partner Evensys Consult.
Invitati speciali in cadrul evenimentului sunt Mark Earls, Nikki Hillier, Richard Hartell si Magnus Brehmer, practicieni de renume in domenii precum marketing sau media.
Prima zi a Inspire 2008 va fi dedicata explorarii noilor tendinte in marketing si business care se prefigureaza la finele anului 2007. Aceasta va consta in 3 conferinte sustinute de vorbitori de renume, la finalul carora va avea loc Marketing Arena, un cadru inedit in care 10 practicieni in advertising vor prezenta timp de 10 minute o idee legata de noile tendinte in marketing si business. Cele 10 idei vor fi apreciate atat de un juriu specializat format din importanti oameni de profil cat si de participantii la conferinta, care vor vota prin SMS. La sfarsitul zilei va fi aleasa o singura idee castigatoare, care va fi desemnata ideea anului 2008 in marketing.
Cea de-a doua zi a evenimentului va cuprinde seminarii sustinute de Mark Earls si Richard Hartell.
Mark Earls vine cu o experienta bogata in branding si marketing, ocupand de-a lungul carierei sale pozitii importante in unele dintre cele mai mari companii din lume, companii precum BMP sau Ogilvy. A lucrat pentru branduri precum Unilever, IBM sau Ford iar numele sau este legat de aparitia unor carti de anvergura precum "Brand New Brand Thinking", scrisa in colaborare cu Merry Baskin sau "Herd – How to change mass behaviour by harnessing our true nature". Lucrarile sale au fost traduse in mai multe limbi si au fost foarte bine primite, Mark castigand sustinerea mai multor practicieni importanti de pe piata de profil. De asemenea, Mark Earls sustine conferinte in intreaga lume si este un consultant foarte solicitat, lucrand pentru branduri precum Bacardi Martini, Royal Mail sau UKTV.
Richard Hartell are o experienta de 13 ani in media. Este in prezent director de strategie pentru Starcom Mediavest Group. Este de asemenea membru IPA( Marketing Society) si APG.
Nikki Hillier este un cunoscut om de creatie, lucrand pentru branduri precum Dorothy Perkins, Tops Shop, Miss Selfridge, Laura Ashley, Valentino and Habitat. In prezent este director artistic la ELLE.
Magnus Brehmer are o vasta experienta in marketing multinational, numele sau fiind legat de promovarea catorva dintre cele mai mari branduri din lume. Dupa ce a detinut mai multe functii de conducere in Ogilvy & Mather, Brehmer este in prezent Marketing Specialist in cadrul Inter IKEA Systems. De asemenea, Magnus preda cursuri de marketing la IKEA Business College din Delft, Olanda.
In cadrul Inspire 2008 va fi organizat de asemenea si un concurs destinat studentilor. Este vorba despre un concurs de idei in urma caruia 5 castigatori vor beneficia de invitatii gratuite la eveniment.
Mai multe detalii despre Inspire 2008 sunt disponibile pe site-ul www.inspire2008.ro.
{mosloadposition user10}